Heej, Bytte blinkers från dem vanliga till Miniblinkers bak men inga fram på min Rieju drac -04 för några dagar sedan. Och undrar vad kan felet vara när båda blinkers bak bara lyser när man ska blinka? :)
/S
Utskriftsvy
Heej, Bytte blinkers från dem vanliga till Miniblinkers bak men inga fram på min Rieju drac -04 för några dagar sedan. Och undrar vad kan felet vara när båda blinkers bak bara lyser när man ska blinka? :)
/S
ántingen blinkersrälet som krånglar eller att du satt led blinkers till ett 12v system
Borde dom inte funka till 12V? Men jag får väl kika på ett nytt relä :)
" Om blinkerserna lyser konstant så är förmodligen plus till blinkersern kopplad direkt till plus in på reläet, se till att blinkerserns pluskabel är kopplad till L och P är kopplad till plus på batteriet." http://twostroke.se/product.asp?product=8562 Så stod det där, Men eftersom jag kopplade in blinkersen i samma kontakt som dom original var inkopplade i så borde det väl inte vara det som är fel? :)
nej 12v :)
men siihvo: om du inte orkar beställa hem grejjer kan du åka till biltema. dem säljer motstånd som man paralellkopplar med blinkersena