hallå, försöker koppla in min jävla chock men fattar inte hur den ska sitta.. hur fäster man vajern i föggen? liksom när man chockar så går ju bara vajern ut direkt? den ska ju fästas i ngt, huuuur???? tacksam för svar :D
Skriver detta i samma tråd som jag gjorde me de andra innan:)

