Som topic.
Varför stängs forumet ner under natten?
Utskriftsvy
Som topic.
Varför stängs forumet ner under natten?
server underhåll vad jag har hört.
Finns redan tråd!...
p12....
Akta jag har 1400vänner på fejsbok!
Jävla P12:or hela jävla tiden kan ni inte göra annat än att vara ås jävla P12:iga :O
Det är P12ornas fel!
Och bögarnas.
Det är dom där jävla P12Ornsas fel baar för dom är så P12iga!
Låser och hänvisar till -> http://www.moppenet.nu/showthread.php/5518