beta rr bara dör när man ska växla och gasa på:(
tjena, har problem med min beta rr, den går inte att köra. när man har den på tomgång så går det att gasa men sen när man ska växla och köra iväg så bara dör den.
den gick ganska bra i början, jag kunde gasa upp på 1 och på 2 och 3an i bland:P
setup:
70cc handmade
tk rör
21mm dó be
har munstycke 120 i nu
kan säga också att den inte gick att starta när jag hade 110 i.
så undrar vad det kan vara för fel.
tacksam för snabba svar för har tid att meka idag:P