Nya E-10 Bränsle - Tråden
Vet inte om det är värt att göra en tråd för detta men antar att det kommer bli endel snack så jag tycker vi gör en tråd utav detta som alla kan säga sina åsikter om just det nya E-10 Bränslet som kommer komma. Och som jag förstog redan i sommar och att det nuvarande svensson bränslet kommer försvinna helt?!
Vad tror ni, kommer bränslet att påverka motorerna nånting? Kommer det skapas ny 2T olja till just E-10 bränslet osv..osv.. ? :)
http://www.e10bensiini.fi/e10-bensin/
Snacka på! Säg gärna era åsikter!
Zäta