Ursprungligen postat av
Philip
Därav att jag skrev att det är ett individuellt val. Men som igår. Jag fick för mig att ta en titt i projektdelen och gick då in på ett projekt som verkade vara intressant.
Då möts jag utav enormt mycket spoilers, hopp hit och dit, nyaste updatesen längst upp, tidigaste längst ner, massa spolisers i spoilern och så vidare. Slutade med att jag helt enkelt inte orkade bläddra och leta massa, vilket för mig blir så med de flesta som inte göra en välorganiserad projekttråd.
Men vi har väl alla olika åsikter. Men det med att ha nyaste längst upp fungerar inte i praktiken ifall man utgår från det enkla perspektivet och någon nytittande ska gå igenom det. Visst är det inte omöjligt att bläddra igenom allt, men det är som att leta i ett uppslagsverk från antikens Rom.
Dessutom är det bara jobbigt ifall man ska först gå igenom massa bilder för att hitta vilket datum det är, sedan ska du bläddra ner några bilder igen, för att efter det bläddra upp och leta efter nästa datum och sedan bläddra ner och titta på bilderna, för att upp och leta osv. Då har du ju sett hela projektet i förväg och blir därmed ingen spänning :shy: