Hojvalstråden
Det här är tråden där alla osäkra pojkar och flickor kan fråga om råd när det gäller val av moped / motorcross / sporthoj m.m
Håller vi oss till denna så slipper vi alla trådar i stil med. T.e.x
* Ska man köpa 4t eller 2t?
* Vilken moppe ska man ha för stunt?
* Derbi senda eller en Aerox?

