Emil123 kontakta mig nu !
nu jävlar emil, nu äre slut ignorerat, jag vill att du tar dig i kragen och gör klart de!
inte schyst när du varken svarar på: Msn, Pm, Gb, Sms när jag ser att du är inne och skriver på mnf.
beroende på hur du sköter det här så kan det bli ett av många arbeten du gör åt mig och dom jag känner eller det första och sista.
sjukt kass service utan sitt like och det funkar inte i längden om du ska kunna tjäna pengar på det här.
ser fram emot att du hör av dig.
hare bra hej.
btw: räcker med att en gnäller på tråden.