Som rubriken lyder.
Som rubriken lyder.
Vad ska man ställa för frågor? Onödig tråd?
haha?
hahaahaha:?
Flashback wannabe som startat tråden för er som inte fattar det :)
Slutat kröka:D?
Exakt![/QUOTE]
okej, varför gick du inte på festen?
Varför?
FB Wannabe = inte coolt.....
2011 mest patetiska tråd, ja... ingen vill veta varför du inte ska gå på din fest :)
Härligt, det är så det ska vara. Skönt att chilla framför datorn till den egenvalda musiken och bara slappa till en god drink eller öl ibland. :cool:
Att folk inte ska lyssna första gången, jag tar det för trejde gången rå, mina polare frågade med för kort varsel.:sad1:
Men då har vi delade meningar angående detta!