Derbi GP1 - Lackera? Vilken färg?
Har en Derbi GP1:a som jag gärna skulle vilja lackera om. Dock sänks ju andrahandsvärdet och lacken som är på just nu är riktigt fräsch och repfri.
Bild: (http://img11.imageshack.us/i/sdc1005594.jpg/)
Dekalstrippad: (http://img824.imageshack.us/i/derbidekalstrippad.jpg/)
Så vad tycker ni kära medlemmar på Moppenet? Är det värt det? :rolling:
Utifall har jag kommit på några förslag om hur den skulle kunna se ut:
Derbi GP1 - BLÅ (http://img535.imageshack.us/i/derbiomgjordbl.jpg/) Ser helt okej ut enligt mig. Kommer vara lite mörkare och klarare i verkligheten.
Derbi GP1 - RÖD (http://img194.imageshack.us/i/derbiomgjordrd.jpg/) Ganska snyggt. Dock mycket mer klarare färg i verkligheten.
Derbi GP1 - GRÖN (http://img846.imageshack.us/i/derbiomgjordgrn.jpg/) Rätt najs. Mycket mörkare i verkligheten.
Derbi GP1 - VIT (http://img42.imageshack.us/i/derbiomgjordwhite.jpg/) Min favorit. Ser hemsk ut på bilden, men skulle förmodligen bli redigt biff i verkligheten.
Välja gärna vilken ni tycker ser bäst ut eller kom med egna idéer om hur den skulle kunna se ut. :huhu: Undrar också vilken av Montana White, Black & Gold som är bäst?