Tyckte att de behövdes en tråd där man inte behöver ha någon riktigt bra eller dåligt som har hänt som i Tex Dagens fail, Dagens win. Så i denna tråd kan man skriva vad man gjort under dagen :) Behöver inte vara något speciellt :)
Ts ska väl enligt tradition börja då:
Har varit hemma o varit magsjuk så har väl mest suttit o lirat bfbc2 o kollat lite filmer :) Har också kollat efter ny moppe på blocket och lutar åt neos (igen) :wub:

