är drevningen 13/51 bra till en Beta rr med tk rör ?
Tacksam för svar :D
Utskriftsvy
är drevningen 13/51 bra till en Beta rr med tk rör ?
Tacksam för svar :D
Ja.
Beror helt på smak, Jag tycker själv det är roligare att kära med mega axx.
jag kör med 13/68 haha
okej men där jag ska köpa dom finns inte större an 51 hahah ;) ja litar inte på twosroke längre för när jag köpte vevlager och tändplatta så fick jag derbi delar och dom broms och kopplingshandtagen jag köpte passa inte för 5 öre samt att min kompis betällde en fartgivare men fick en sak till en lampa ist ;)
Gå till Motocity, På backaplan. Dom fixar det enkelt och billigare än twostroke :)
kör 13/65 på min ena derbi med thrower.. Kan ju köra mycket tyngre, blir väl roligare effekt kurva då med, dock lite svagare.
När man varvar ut den helt nu går den 85+ på mätaren.. :) kanske 65-70 ärliga +-
Jag kör 16/70 på min H@K, fuck yeah, och den är lite sådär, varvar ut 6an lite när den vill, men å andra sidan har jag inte ställt in förgasare ett dugg!:)
Men den drevningen är ganska bra tycker jag, för den är stark och så går den faktiskt riktigt fort för att vara 50cc.
Jag har ett 52 drev tillsalu, vet dock inte om det passar :p
Köp 51bakdrev och 12+13 i fram om du nu är så osäker, framdrev kostar ju max 100kr! :)
Jag har en Furia max 06, och undrar vad orginal drevningen är,
tackar för svar.
jag kör 13/56 med
hebo manston replica ATR portad
21mm dellorto
gianelli
matchportat
och det är helt lagom, dock har jag tänkt dreva ner den till 12 i fram. förstår inte hur ni pallar ha så tungt drevade :d