min moped får för lite bensin så ska jag flytta brickan på förgasar nålen uppåt eller neråt för att få mer bensin?
tack på förhand ;D
Utskriftsvy
min moped får för lite bensin så ska jag flytta brickan på förgasar nålen uppåt eller neråt för att få mer bensin?
tack på förhand ;D
Neråt. Men får den för lite på fullgas är det munstycket du ska byta, nålen bestämmer inte soppamängd där.
Pacco är mig veterligen inte originalförgasare nånstans, däremot säljs dom som billig ersättning till original på några ställen. Har aldrig kört Pacco, så det enda jag kan säga är att du behöver större munstycke än du har nu...