Tjena, det är så att det inte finns svarta kåpor till beta rr50 att få tag på till årsmodell 2001, skulle 04ans kåpor passa?
Tror ni att KTM-bakparti skulle passa/vara snyggt?
Ni kan gärna rada upp lite olika kåpor som passar också :)
Tacksam för svar
MVH Anton
