tjaa vad ska jag ha för tändstift i min dt? den är helt orginal länka gjärna:)
Utskriftsvy
tjaa vad ska jag ha för tändstift i min dt? den är helt orginal länka gjärna:)
årsm?
Fanns ingen 84 men kolla om du hittar en liknande på NGK´s sida? :)
http://www.ngk.se/templates/ngkVehicle.aspx?id=109
Ah, förlåt jag var lite otydlig. Det jag menar är att det inte finns någon 84a på NGKs hemsida! DT kom så tidigt som 82 skulle jag tro. :)
NGK B6HS om den är original eller lätt trimmad.
Jag kör med NGK B7HS på min , det funkar fint.
Tjenare, sry om jag lånar tråden en stund men jag är uppenbarligen för lat för att skapa en egen :P
Vad skarre vara för bensin i DT från tidigt/sent 80-tal? Tänkte om man ska köra med 98 oktan med bly i? eller något liknande?
Tacksam för svar, mvh Robin :gloria:
6 orginal 7 lätt trimmad 8 lagom(70cc) 9 hyper
(B"NR"HS)