KICKEN ÄR HELR FUCKAD!!!! varför tror ni?
http://www.youtube.com/watch?v=DVS6BraLtG4
Utskriftsvy
KICKEN ÄR HELR FUCKAD!!!! varför tror ni?
http://www.youtube.com/watch?v=DVS6BraLtG4
Hahahahaha daaamp!!!!!!!!
för du bankat på den osv, enda anledningen ;)
Mnf största fucko:wub:
Ta loss och kolla? Inte direkt svårt? :)
Antagligen kickdrevet som är fuckat
Den går emot drevet på veven, dra lite distanser mellan varje skruv (mellan variatirkåpan och blocket) så ska det lösa sig ;)
eller så lagar man ordentligt än håller på med tattarlösningar som du. sätter man brickor där så blir det en springa mellan block och kåpa. dvs det kommer in skit. vilket leder till slitage på variator och remskivor.
säkert bara fel på fjädern eller osmörjt kickdrev.
kul att du slår sönder grejjerna liksom för att kicken strular lite.
Det här gillar vi! går det inte med våld så är det sönder, så köp nytt:mohaha:
haha så jävla nice!
borde ju ha börjat funka efter att du kastat den i marken
antagligen så vet jag hur felet har kommit sig efter din film.
Räkna till tio och demontera och kolla hur det ser ut innanför.. säkert torr i fästet.. lär inte blir bättre om du slänger motorn i backen!! :sly:
bara 5-56 som fattades så hade det varit perfekt. VÅLD och 5-56!!!! :wub:
troligen kickdrevet som är slitet, borde lösas genom att sparka på den lite till, lycka till!
oavsett om ordsspråket lyder "våld löser allt" så tror jag inte att det är lösningen på ditt problem.
Ungdomsmottagningarna brukar ha kurator som man kan prata med.
HAHA! Tack för garvet grabben. Gör om, gör rätt!
hahahahahahaha längesen jag garva såhär! tack<3
Släpp den från högre höjd så löser det sig!
hahahahahahahahahaha, jag älskar slaget 0.29! sån jävla skön;)
hahahaah fyfan vilken garv man fick xD
Hahaha xD