Tjenare allihopa!
Har precis fixat en Malossi Delta Clutch, det är bara det att en "kopplings kudde"(?) har lossnat. Någon som har något svar på hur man kan fixa det ?
http://images.scooter-system.fr/cata...lta-clutch.jpg
Mvh björn
Utskriftsvy
Tjenare allihopa!
Har precis fixat en Malossi Delta Clutch, det är bara det att en "kopplings kudde"(?) har lossnat. Någon som har något svar på hur man kan fixa det ?
http://images.scooter-system.fr/cata...lta-clutch.jpg
Mvh björn
bump!!!!!1
du menar inte belägget? vad vill du ha hjälp med för din text är lite luddig.
Vad jag vet måste du köpa en ny koppling tyvärr.
Pröva med lite kalles kavjar alt superlim eller ngn locktite historia .. något som gör att det sitter lite .. för dom är väll limade ditt frånbörjan .. Om du nu har ``kopplingskudden´´ kvar..
Ja exakt asså den har låstnat eller vad man säger :P
Har kollat runt överallt och hittar ingen :(
Ska pröva men tror inte att det funkar för det blir nog för hård belastning på det :(
Gå in och kolla lite på locktajt det bruka finnas för allt bruk och lite till !