Här kan vi snacka om Gothia Cup som inleddes idag. Prata om allt ifrån intressanta matcher till Gothiadiscot.
Utskriftsvy
Här kan vi snacka om Gothia Cup som inleddes idag. Prata om allt ifrån intressanta matcher till Gothiadiscot.
Jag ska inte dit.
Trodde det slutade idag typ :P Det har väl alltid varit 13 juli - 20/21?
Började igår, om jag inte minns fel...
Han skrev ju det i första inlägget.....
Fan vad känt det verkar, jag som trodde det bara va här omkring som man vet vad det är. :P
Världens största fotbollsturnering för ungdomar.
Världens största UNGDOMS turnering.
världens största gay turnering :sneak:
Hahaha så grymt planerat av morsan att boka semseter i göteborg när det är gothia kommer fan knappt fram, fick fan nästan flipp på några äldre tyskar som skrek nån jävla ramsa 3 cm i från mig :ninja:
man vill ju vara i gbg under gothia, mkt fina flickor :D
Flickorna på discot ska tydligen inte vara att leka med :wub: :nono:
Var inne och tittade på ÖIS Tipselit idag. Förlust 0-3 mot AIK Tipselit. Vilket jippo detta är, alltså...
Läste att det var några bergsnegrer som hade slagit ner spelare från IFK gbg när de förlorade... Ngn som vet mer?
En mängd irakier, 100-300 stycken enligt uppgifter, rasade från läktarna och ut på planen när en IFK-spelare stod och hetsade/kysste sitt klubbmärke framför dem efter att IFK hade vunnit. En IFK-spelare ska tydligen ha blivit nedsparkad. Syftet med att alla sprang ut sägs vara för att springa efter domaren/spelarna. IFK-spelarnas värdesaker blev stulna och det var typ en massa kaos.
http://www.youtube.com/watch?v=Op7D0NgNq-U
Typ en sammanfattning från när jag hetsläste igenom en tråd på flashback nyss.
Sen kan jag tänka mig att alla som sprang ut inte hade våld i åtanke, förmodligen var det en del vuxna och vänner till de drabbade som ville stoppa Irakierna.
Det är inte helt överraskande att Aftonbladet inte vågar ta upp detta, om de nu gör det kommer all antydan på att de var Irakier mörkläggas. ;o
Vilka jävla as. Vad fan tänker dessa jävla idioter med? Är man så jävla efterbliven så att man som vuxen springer in och stormar en plan för att slå ner spelarna när de är 16 år så har man något fel i huvudet. Att de sen är GÄSTER i vårt land gör ju saken inte mycket bättre. Men man är ju inte förvånad att sånt irakslödder skämmer ut sig gång på gång. Man är ju van.
Någon som vet om kvällens semi mellan DIF och IFK kommer streamas nånstans? Har inte jävla viasat.. :P
Prova Viasat On Demand. Den kan sända det.
Gothia discot är kul :wub:
Tydligen har ett gäng killar, som medverkat i Gothia Cup våldtagit en 15-årig tjej i centrala Göteborg.
Dessutom åker väl alla lag hem idag, så de kommer ju aldrig få tag i dem som gjorde det.
Hah, Dags och lägga ner nu? Vuxna irakier som hoppar på 16 åringar och nu en våldtagen..
Ni tycks ha det bra där på andra sidan östersjön :) Tacka vet jag Finlands invandrarpolitik :)
Sjukt det där med våldtäkterna dock.