Posta era bloggar, eller bloggar som ni brukar läsa, följer.
Här är min. Inte fullt seriös kanske, men snart så.
Utskriftsvy
Posta era bloggar, eller bloggar som ni brukar läsa, följer.
Här är min. Inte fullt seriös kanske, men snart så.
Är din blogg allvarlig?
Grymmare blogg får ni leta efter! :*
Den enda blogg jag läser: http://paow.se/
Förövrigt läste jag lite för att döda lite tid.
Vilken fjortis du är..
För ditt eget bästa, om du vill ha några vänner kvar så råder jag dig att ta bort bloggen omgående. Du är ju pinsam..
Kul för dig, har dock inte frågat?
Och vad har du tuggat? Jag är inte fjortis haha!
Förr mitt eget bästa? Med handen på hjärtat så har jag nog en hel del mer vänner än vad du har, och kommer att ha. Och jag är inte pinsam, din kommentar var dock sjukt pinsam!
Aaa haha :-)
"Vet inte vad jag ska ta mig till. Dör helt seriöst snart pga. denna fucking hunger" Inte fjortis? Nej okej.. :)
Förövrigt bryr jag mig verkligen inte om du har mer vänner än mig eller inte. Tycker bara att din blogg är pinsam då du skriver som en 14 årig tjej.
Eller det här: "Sammanfattning av helgen: FestFestFest,AlkoholAlkoholAlkohol,LiteKvinnohål( HEHE),FörLiteSömn = MÖRGRABB_:-P:-P"
:doh:
håller med om att du måste vårda ditt språk mer och inte använda smilisar då det sämker språket till oanade nivåer
Du har inte förstått att bloggen inte var så jävla seriös va? :)
Glid in här senare någon gång, då du kanske förstått!
Nej jag bryr mig verkligen inte heller om den saken, men ta inte upp sån skit då.
Skiter i om vad du tycker om min blogg, bara för du leker 40 barre liksom.
Okej nämner 1 gång till, bloggen är inte speciellt seriös.
har bara en fotoblogg : P http://www.jenordfoto.se
Leker verkligen inte 40 "barre" men jag vill heller inte skriva på sättet du gör på din blogg; "HÄHÄ ;PPPpPPPpp ALKOHOLJÄÄ"
Tycker ändå att du försöker vara lite seriös om jag ska vara ärlig, men kör ditt race du. :) Förhoppningsvis växer väl du också upp en dag och slutar bete dig som en fjortis. ;)
http://www.finest.se/lailani ganska mycket träningstips :D
Jättestort K.
Släpp det där nu, sista varningen till er alla dryga ungar!
Tänkte skratt reta hon kisses blogg lite så gick in på den o kolla något video inlägg där vips virus och spred sig totalt 39 trojaner på någon minut fortfarade kvar en hel del XD
ingen på mnf som läser bloggar?
Inte en enda? :-)
Jagtyckerbloggarärgayommaninteharenträningstipsb loggellersportbloggellerliknandementsbloggeallmän tutskämochfjortis.se!
Det ändå som är lite åt blogghållet som jag brukar läsa ibland :)
http://www.torturedivision.net/
http://taake.svartekunst.no/
http://blog.nickapexfreestyle.com/
http://ernievigil.com/
simp: JAG HAR EN BLOGG JAG HAR EN BLOGG :D:D:D:D:D:D
Martin timell: K bry