på tal om vilda djur så vill jag ha en uggla!
dagens win får bli att dom fick in mer vanilla coke på maxi!
Utskriftsvy
på tal om vilda djur så vill jag ha en uggla!
dagens win får bli att dom fick in mer vanilla coke på maxi!
köpe en trasig mobil (lg ks360) för 100kr av en kompis och lyckades fixa den :wub:. gjorde kanske 500kr vinst:)
Ledig idag, solen skiner och jag ska slappa som fan.
Blev jagad med polarens moppe igår men kom undan, så igår kväll gjorde han moppen helt original och idag stoppade dom honom och testade moppen :D
Inga mer läxor/prov :)
hjälpte en polare köpa ljud och koppla. :) dagens goda gärning.
Fick sluta 3 istället för 4 :)
Det sjuka är att när man väl har slutat, så tycker man att det är skoj att komma tillbaka till skolan då och då för att kolla hur det är där :D För då vet man att man ej är bunden dit, utan är där enbart för att återuppleva tragiska minnen och inse att man inte längre behöver tampas med dem! :D
Fick VG i tyska steg 3.
Klockan är 10 över sju och det är 25+ ute, varmare än va vi har de inne typ :D
dagens Win:
Grönt är skönt säger dem och en gräsmatta vid vårt kommande hus i Vara fick sig en redig duvning av gräsklipparn 35 cm+ gräs blev 4 cm gräs.....
Ledig torsdag och fredag:wub:
Morgondagens är att det är sista dagen för mig på praktiken på 3-4 månader! Dagen kommer att firas med massa fika, massa läsk och en allmänt rolig dag.
Fått tid för Risk 2a på fredag, så nästa vecka blir det uppkörning och teoriprov för lätt mc! :P Äntligen, efter en hel jävla månads väntan så har man äntligen fått en tid pga sega mfers i transportstyrelsen.
Blev inte tagen av mc snuten:D
Väderleksrapporten framöver är sjukt härlig, imån ska de bli typ 22-23 grader och sen ska de forsätta vara vara varmt ett tag :D
Har haft sommarlov i en vecka nu :wub:
bara en vecka kvar tills tre härliga veckors sommarlov :D
Gott med lite sovmorgon! Börjar dock om en kvart :)
Gott med lite sovmorgon! Börjar dock om ungefär en kvart jag med :)
Gött med sovmogon! Börjar dock om ungefär en timme :)
Gut med sovmorgon! Börjar 12.15 :)
Började 8.45, slutade ~10:)
25+ enligt vår termometer, som sitter i skuggan! :) Sen så betalar farmor kåplackeringen på 1500kr ;)
Värmen + inga mer läxor eller lektioner i hela 9:an nu!! :D Ska bli sjukt skönt med lov om en vecka!!!