Utskriftsvy
Citat: Ursprungligen postat av Joha Har du dödsknarkat? gör det mer eller mindre varje dag nästan. vet du om dom orangehåriga även har oranget pubis?
Citat: Ursprungligen postat av BlasterGurra^ gör det mer eller mindre varje dag nästan. vet du om dom orangehåriga även har oranget pubis? Yes. Vet du?
Citat: Ursprungligen postat av Jonne Yes. Vet du? nej därför jag frågade :) har dom de?
Citat: Ursprungligen postat av BlasterGurra^ nej därför jag frågade :) har dom de? Ja, det har dom. :ninja: Snusat idag? :D
Citat: Ursprungligen postat av Jonne Ja, det har dom. :ninja: Snusat idag? :D nej ångrar du något du gjort under sommaren?
Citat: Ursprungligen postat av Mange nej ångrar du något du gjort under sommaren? nope inte än så långe... fått nickotin kick nån gång?
Citat: Ursprungligen postat av rideAerox nope inte än så långe... fått nickotin kick nån gång? Japp! Ångrar du något du inte gjorde denna sommar?
Citat: Ursprungligen postat av Flarsson Japp! Ångrar du något du inte gjorde denna sommar? Man kan inte ångra något man inte gjort. Vilket år i skolan börjar du iår.
2an Pass
Citat: Ursprungligen postat av Svaniis Man kan inte ångra något man inte gjort. Vilket år i skolan börjar du iår. True story. 3 om jag gör klart sakerna jag måste!
GarageGo eller TSR
Citat: Ursprungligen postat av samizzlah GarageGo eller TSR Inget av de . -------- Vem är tightast på detta forum ? :wub:
Citat: Ursprungligen postat av Hyperstreetfighter Inget av de . -------- Vem är tightast på detta forum ? :wub: Jag :ninja: Göra något speciellt imorn?
Citat: Ursprungligen postat av Jonne Jag :ninja: Göra något speciellt imorn? Nae, kanske mecka lite hemmabygge, ta en sväng med moppen till någon. Avisstja, ska klippa mig med! kl 16:30 för den som vill kolla på :naughty: Är du kär?
Citat: Ursprungligen postat av Fiddyboy Nae, kanske mecka lite hemmabygge, ta en sväng med moppen till någon. Avisstja, ska klippa mig med! kl 16:30 för den som vill kolla på :naughty: Är du kär? Inte just nu ;) regn eller sol?
Citat: Ursprungligen postat av Danne__ Inte just nu ;) regn eller sol? sol vinter eller sommar??
Citat: Ursprungligen postat av jontes rrx sol vinter eller sommar?? sommar brunett eller blondin?
Citat: Ursprungligen postat av Danne__ sommar brunett eller blondin? Det beror på asmycket, till flickvän... brunett. Beteende eller pattar?
Citat: Ursprungligen postat av Fiddyboy Det beror på asmycket, till flickvän... brunett. Beteende eller pattar? beteende pass
Citat: Ursprungligen postat av Fiddyboy Det beror på asmycket, till flickvän... brunett. Beteende eller pattar? beror på där också, men beteende/rumpaah :shifty: Rödhårig eller svarthårig?
Citat: Ursprungligen postat av Fiddyboy Det beror på asmycket, till flickvän... brunett. Beteende eller pattar? Beteende vad gjorde du igår??
Citat: Ursprungligen postat av Shöwtek beror på där också, men beteende/rumpaah :shifty: Rödhårig eller svarthårig? svarthårig insidan eller utsidan??
utsidan beror på små pattar eller stora??:huhu:
Citat: Ursprungligen postat av jontes rrx utsidan beror på små pattar eller stora?? stora fasta eller häng?:huhu:
Citat: Ursprungligen postat av Danne__ stora fasta eller häng?:huhu: fasta liten rumpaah eller stor ??:wub:
Citat: Ursprungligen postat av jontes rrx fasta liten rumpaaa eller stor rumppaaa?? stor rumpa iphone 3gs eller iphone 4??
Citat: Ursprungligen postat av jontes rrx fasta liten rumpaaa eller stor rumppaaa?? liten och tajt, FAN vad jag hatar knubbiga fjortisrumpor storlek xxl i mjukisbyxor, så att röven skriker "BIG MAMA!". ÄR du PK-maffia?
Citat: Ursprungligen postat av jontes rrx fasta liten rumpaah eller stor ??:wub: stor fast inte för stor :nono: bröst eller rumpah?
Citat: Ursprungligen postat av Shöwtek stor fast inte för stor :nono: bröst eller rumpah? bröst iphone 3gs eller iphone 4??
Citat: Ursprungligen postat av Shöwtek stor fast inte för stor :nono: bröst eller rumpah? bröst långt hår eller kort??