Okej, men jag är endå sugen på Pro med tanke på tangentbordet... Hatar att skiva på touch :P
Utskriftsvy
Köpte en fullt fungerande nokia n73 music edition + 2gb mini sd idag för 2€ :) Av en kompis, han visste inte ens att den fungerade eller att där satt ett minneskort i den :P sade bara typ, ge mig 2€ och ta skrotet!
Funkar som reservtelefon när min 5800 är på service :beer:
köpa x10 för 1000kr på torsdag :thumbsup:
Jo.. hade tänkt beställa ett sånt här; http://www.katshing.se/mobiltillbeho...tc-12781_21744 till min desire
men nu till frågan, Desire har ju en funktion som gör att den blir tyst när det ringer om man lägger den med skärmen mot tex; ett bord.
kommer det bli så om jag har den i ett sånt där fodral?
Tveksamt, då jag gissar på att det sitter en sensor eller liknande på framsidan som gör detta. Eller har du testat att lägga hela handen på? Tystar det då? Annars kan det ju ha och göra med någon accelerometer i mobilen som gör det. Men tror mer på en sensor och då lär det inte funka.
Kan man återställa gamla raderade kontakter på ett SIM-kort?
hej. eeh man kan väl ändra så att man inte går in och använder mobilsurf utan att veta om det om man nu inte har mobilsurf i abonnemanget? tänker på en htc wildfire då :)
Nån som lyckats gjort samma sak som jag ? Skaffade mig en x10 idag, skulle sätta i simkortet o det bad om koden, skrev in den rätta koden men vart fel ändå :sad1: 3 gånger sen nu begär den PUK koden. Men ja har inte kvar dem papprerna eller så :(
Är det bara att skaffa nytt nummer eller ?
Då kör man iphone 4 då:) vet att det är mainstream osv men den är fan över förväntningarna :)
Helt perfekt att surfa med. RekommenderAs starkt
TJAAA, fundera på att skaffa mig en HTC Legend och nu undrar jag vilket abonemang som är billigast och bäst?
Ringer nästan aldrig men kommer surfa och sms:a mycket.
Vad rekomenderar ni? :) tack på förhand!
Tänkte slänga iväg en beställning på en iphone4 nu i veckan från telia med abonnemanget max 25 med mobilsurf! eller har någon annat bättre förslag på abonnemang?
Nu är även jag en iphone ägare! Visserligen en 3GS men är nöjd ändå! :D
köpt x10 mini nu är faktiskt riktigt nöjd ända som är lite negativt är batteriet som inte räcker så länge
Är det värt att vänta 3 veckor på att få min htc wildfire eller ska jag avbeställa den och köpa en SE x10 mini istället? vad tycker ni? :)
iphone sjukt e najs
Beställde min 4a på releasenatten och fick den idag. Glöm inte att ladda hem en bumper eller ett fodral :)
Någon med en X10 sonyericsson? fan asså glömt låsa knapparna o stoppat ner i fickan så nu är sms bokstäverna på kinesiska/koreanska o på inställningar så är allt redan på svenska :sad: så jag vet inte :)