kylarn sitter antagligen på andra sidan :P
Utskriftsvy
och den går hur bra som helst så vad ni gaggar om vetifan :O"!
Du har satt gafflen åt fel håll...
Hah, ja gaffeln sitter lite fel.
Hallå!
Ingen som har några tips på hur man kan förhindra imma i brillorna?
Sjukt störande när man är ute och kör nu på vintern.
Kör bara utan, om ni nu inte har 25-
nått tips på en 125:a cross runt 15000? den ska endast motions köras i typ skog å lite på åkrar å sånt typ. kommer inte köras alltför mycket så behöver inget jätte seriöst men den ska vara fungerande och så:)
Är de likadan motor på yzf 450 och yfz 450?
Suzuki, Yamaha skulle jag valt!
Ni som åker cross om det är riktigt kallt ute, tänk på att täcka ena kylaren så den inte kyler för bra!
Känn på cylindern/kylaren kan du hålla fingrarna på i cirkus 2 - 3 sek innan det blir för varmt så är det
bra. Har du bara en kylare så täck isf halva om den kyler för bra och testa!
jeop nu va min 450 ihop! ny vev,ramlager,kolv och pro circuit ventiler kamaxlar med portad o plastad topp + hinson koppling som ska klara av all kraft! inge dåligt drag i den nu direkt HE HE ....
Är ju bara köööra, jag tänker då aldrig mer köra i snö utan paddeldäck och dubb...
http://i56.tinypic.com/2ceq3dg.jpg
Testade snöspår för första gången förra vintern när vi var på Haninge och träna, så var det uppdelat. Alltså 30 minuter stora och 30 minuter små på banan.
Spåret skulle ta drygt 25 minuter enligt motionärerna som brukade åka där. Vi kom väl drygt halva på 50 minuter, då gav vi upp och tog bilvägen tillbaka.
Aldrig mer säger ja, håller mig till bana haha :D
Finns det någon quad/atv -tråd? Köpte mig en schleten yfz 450 -06 idag :)
hahahaha! låter som folk som kommer och tränar på vårat spår, min tränare säger "men det är lätt, du tar det på 25 min om du ligger i, fasth tar det på 18, men han kör nog lite fortare än dig" och sen när dom rullar in i depån en timme senare brukar dom lova att aldrig mer komma tbx xd
Haha körde tävlingen idag som var lika med första körningen i snö........ slutade med att jag bryter efter ett varav med tid på 1.23.34 haha drog omkull i en backe som va åt helvete. Brant som fan, jävla massa snö och hala stenar man skulle över högst upp i krönet.... på 10 försöket kom jag upp. Men jag hade inte räknat med bra resultat tog det som en lek till träning :)
Haha, jadu. Det där var nog första gången för oss att köra snöspår. Kanske var någon som hade kört förut :)
Har kört enduro på sommarn, det är ju inga problem, men snö? fyfan :D
Men, det är samtidigt bra träning, så blir väl antagligen fler körningar i snöspår i vinter :( :D
min yzf 450 -09:) http://images5.bilddagboken.se/80/_u...1267560461.jpg