jasså, byggde du själv eller köpte du typ på siba ?:rolling:
Utskriftsvy
Min brorsa va sjuk på dibbe 1/2
han hade typ 4 st 90+ necros med typ 5 enigmas, tänk dig hur powerfull han va :D
men iaf,
Jag heter Christofer, lirar mycket CSS source, (lirat sedan jag va 7 år, 1.5) Jag gillar att spela allt möjligt, just nu lirar jag bara SF IV och css, Kommer nog börja med wow igen snart, Kan lite alltiallo på datan, Vet hur man hanterar photoshop, osv osv, det va väl jag :)
alla som lirar med steam kan ju adda mig ifall dom vill :) - madxx @ steam
Någon som lirar r60 css? :D
Om nån vill lira 1.6 med mig så är det bara och adda Nordemyr1337 :D
förlsag på bra spel man kan tanka? :)
Fallout: New vegas.
Finns GT5 bara till ps3? :S värdelöst då!
Sugen på att köpa det (gt5) men vet inte om jag kommer att köra tillräckligt mycket för att känna att det var värt... Sen vet jag inte om min ratt funkar till ps3 heller. En Logitech Formula Force EX, fick den för 299 kr på elgiganten för några månader sen. Dom hade satt fel pris, den som skulle kosta 299 kostade 649 och den som jag köpte kostade alltså 299 :D
Yes!;D här är några bilder, OBS kolla grafiken :O http://www.gamereactor.se/bild/?prod...dc89bc1a3e9f09
Finns det ens bra rattar till 360? :P
palla ratt, men iaf ja Porsche 911 Turbo S Wheel
nån som vet hur man lägger in nya fordon i halo custom edition ?
Fifan är de nån som spelar Minecraft eller? :D Aldrig i hela mitt liv stött på ett så beroendeframkallande spel!
Helt sjukt verkligen! :sad: Spelade bort en hel dag i sträck första gången, tog fan bort det, kändes läskigt för att de tog så mkt tid, så jävla snabbt!
Men nu har jag installerat igen, spelar på Peacefull och bygger feta saker! :D
någon som vet någon gratis server för BF2? eller var man kan fixa server för BF2
älska NFS carbon härom natten :wub:
http://www.moppenet.nu/images/imported/2010/12/263.jpg
Det är fan galet vad Fallout: New Vegas är långt. Vid första genomspelningen hade jag spelat i drygt 59 timmar. Nu är jag inne på min andra omgång, och har spelat i kanske 10 timmar. Kommer att köra med NCR den här gången, ska bli intressant.
Börjat spela Fallout NV igen nu, men får fan damp.
Hur fan dödar man den där jävla Nightkin?
Fick en rebarclub av *****n man dödade, men har så lite hp och inga vapen biter ju på snubben.
Antar att du menar nightkinen i källaren på repcon rocket facility eller vad det hette. Klarar du att gå till honom utan att döda någon annan nightkin så dödar han dig inte, annars är det väl bara att fixa fullt HP? Jag körde på very hard och dödade honom med rebarcluben utan problem.
Lirat lite Smackdown vs. Raw & Skate3 nu, helt okej spel! :)