Haha, you got me!
Men när nån polare som röker mycket kommer och sätter sig brevid så luktar de inte så gott, annars kan man stå ut med det.
Utskriftsvy
och sen förbjuder vi mopeder som låter, småbarn, vi inför en lag på att man måste duscha minst en gång per dygn så att ingen ska lukta svett, man ska inte få prata på allmän plats eftersom det låter, inga ringsignaler på telefonerna, inga parfymer, inga färgglada kläder osv. det blir nog jättebra
för helvete, det finns garanterat någon som stör sig på allt du gör, betyder det att det måste förbjudas?
När man snackar med någon, så bombar personen dig med bilder, länkar eller skickar saker man måste acceptera. Speciellt youtubelänkar och det kommer 3-4 efter varandra :o
Och det är ju så jätteskadligt att stå under 2 minuter jämte en som röker. Det räcker väl att du ställer dig lite längre bort? :)
Ove Sundberg...
TSR..
Why?
This is why:
Detta är en vårkickoff jag hoppas skall bli årligen återkommande, dags att växa ur den lilla tonårskostymen TSR nu har, och växa sig förbi MNF nu i storhet.
Den sidan kommer aldrig kunna bli som mnf :)
Less på dom som tycker det är häftigt att röka:evilmad:
Borde inte fjortistiden vara över nu?
Ingen av era argument håller i och med att alla människor ser på saker olika och prioiterar olika. Bara för att det förkortar livet, vilket inte ens behöver stämma eftersom vissa rökare såväl som ickerökare dör av andra orsaker hela tiden, samt att vissa faktiskt försöker leva livet nu och inte om 50 år eftersom det inte ens är säkert att du har en framtid om 50 år. Vem vet ifall du dör innan dess?
Det är som att jag hade kommit med ett argument som:
"Det är ren idioti att prata i mobiltelefon istället för vanlig sladdtelefon för det ger strålning i hjärnan".
Har riktigt jävla rage på att forumet är nersmutsat med reklam...
Nu är jag lite efter men är det bara jag som tycker rök från cigaretter oftast luktar ganska gott?
Men jag kommer inte börja röka ändå så oroa er inte, men det verkar fan som att man är ensam om det.. :P
Jag stör mig som fan på att jag aldrig kan planera något... :P