Förfan, kvällen har ju inte ens börjat än! :D
Edit: Verkar som att jag har sprängt mina högtalare till datorn...det sprakar som in i helvete på både hög o låg volym :O
Utskriftsvy
Dubbel...menmen.
Skulle på fest ikv med en polare och han skulle ringa när han hade käkat och då skulle vi dra. När han sa det var klockan 7. Han har inte ringt än. Tro fan inte att det tar 2 och en halv timme att käka! BLir väl till att sitta hemma ikv, på en fredag. :(
Var ca 0.0003 mm från att krocka med en buss idag, jag hade företräde då jag körde på en huvudled men då får den "utrikesfödda busschaufförren" för sig att göra en livsfarlig vänster sväng. Sen stannar han bussen och försökte skälla på mig men han hade otur, farsan var med och dampade loss på han. :wub:
sverige.
blödde näsblod nyss! :o
Dagens fail går till min polare. Vi skulle ta hissen ner till entréplan i skolan då vi var på högsta våningen. Jag fick för mig att dryga mig lite och sa att "klock-knappen" (larmknappen om hissen fastnar) var en knapp som spelade julmusik inne i hissen, Ja ta mig fan för han var helt pantad och gick på det och tryckte... :doh: Tjöt som fan gjorde det men vi hade tur att ingen lärare var i närheten. :P
Topstreetwear som igår sa att det skulle komma in en ny tröja i webshopen idag, snygg som fan var den.
Har uppdaterat deras sida hela dagen.
Men finns där nån tröja? Nej. :sad1:
fyfan, har aldrig vart såhär jävla rädd i hela mitt liv... kom fram två snubbar och två tjejer till mig och några kompisar och började snacka. den ena killen började hota oss och kallade oss "horungar", han ville få reda på vem som hade snott hans kompis moppe vilket vi inte hade en aning om vem som har gjort det, sen ville han ha fram ett nummer som ingen av oss hade då drog han till en av mina kompisar i huvudet och började hota oss på riktigt :O han frågade oss igen om nån visste vem som hade snott moppen och vi sa nej igen då sa han "okej nu tänker jag slå in pannbenet på alla er oavsett om ni ljuger eller inte och jag tänker börja med dig!" och så tog han av sig jackan och gick fram till mig ... fyfan va jag darrade då, som tur va sa hans kompis åt han och han slog aldrig till mig men det var jääävligt nära! sen tvingade han oss att ta fram alla våra värdesaker och ville ha allt men hans kompis lyckades övertala han att det inte var vi. sitter fortfarande och skakar!
Nu antar jag att dessa killarna antingen var väldigt stora eller väldigt skrämmande (läskiga invandrare? Svenskar är rätt rädda för invandrare) men ändå, att ni lämnar ifrån er sakerna. Hur många var ni, var de stora och så? Jag hade nog gjort samma sak men eftersom det inte har hänt mig så känner jag mig tvungen att fråga. :(
Ja fyfan vad tur att hans kompis var och lugnade ner han annars kunde det ha slutat värre än sådär :o
I den situation vågar man inte göra mycket kan jag säga, var hela tiden rädd för att han skulle slå til mig på axeln så nyckelbenet skulle dra åt helvette då det inte har läkt än... Sen med tanke på att han var med i Bandidos hade jag inte velat haft han efter mig :P
Har precis fått flottören att fungera normalt och ska slänga på alla kåpor och sadeln igen, rotar runt efter alla skruvar jag lagt i lådan bakom batteriet (derbi) och lägger undan två påsar som tidigare innehöll kedjespännare från cykelkraft. På med alla kåpor och ställer in tomgången. Säger till farsan att äntligen har flottörskålen slutat läcka och den rusar inte längre när jag startar den. Bra, svarar han. Stick ner o köp korv på ica nu. Glider iväg på moppen och ut på stora vägen.
Då plötsligt "tappar den andan" och nästan stannar. fanfanfanfnafnafnan. Kör iväg till ica och den går lite bättre. På vägen hem stannar jag vid ett rödljus och motorn lägger av direkt, trots fullt gaspådrag, står och kickar desperat med ett par bilar bakom. Den går igång och långsamt rullar jag iväg på tvåan runt 4 tusen varv, vägrar gå högre. Stänger av och puttar resten av vägen och trött som ett svin säger till farsan att den går skit, börjar pilla på förgasaren och ska hämta lite verktyg. I verktygslådan ser jag en liten påse från cykelkraft. Konstigt, tänker jag och då slår det mig, var är den andra? Tar av sadeln och visst fan ligger det en liten påse för insuget:sneak:
Förkyld, bajs :(
kom precis hem från akuten (Y) fick åka med en polare in som drog i sig en sjuttis och en halvliter burn på 4-5 timmar. så tillbringade 3 timmar där, weehoooo! blir fna att dygna nu! dock första gången nånsin jag åker ambulans :o
Fyfan, gårkvällen alltså... vetifan om detär win eller fail, dock lutar jag mer mot fail!
Att någon pissat i flyttsläpet, fyfan vad det stinker! :(
Ska lämna in moppen på lack i veckan, har fortfarande inte bestämt färg :/ :rolling:
Hade tänkt ta det rätt så chill, men det slutade med att grannarna kom o klaga på ljudnivån och att folk pissade ner från min balkong(jag bor i lägenhet på andra våningen). Det värsta är att vi bara var 10 grabbar och det lyckades spåra ändå...
Trots det hade jag det sjukt kul! :D