Började kännas lite på eftermiddan/kvällen på söndag sen har det blivit värre. Fast tror jag kan gå till skolan imorgon. A en klasskamrat var typ sjuk en vecka han har missat sjukt mycket under den veckan. :unsure:
Utskriftsvy
Nån skåning från Svenskt näringsliv ringde till min mobil och hade frågor till folk med forskarexamen, problemet är väl att jag går i gymnasiet..
Min dator (Som jag sitter på nu) fick ngn bugg i lördags, så den gick inte att starta..
Så idag satt jag och höll på i ngn halvtimme och lyckades få igång ominstallationen av XP (:rocking:), så nu är den helt tömd på musik, foton mm..
Sitter iaf och försöker fixa den nu, och de är faktiskt ganska skönt, för den är grymt snabb om man jämför med hur den va innan:P
Men synd på all musik och tex. bilderna på Dracen, men som tur är så har jag dom flesta på mobilen:)
Att moppen inte vill gå som jag vill att den ska!
Vill inte starta nån diskussion men Soran Ismail..
Terrängbana på tid imon :(
hahahaha rolig grupp på facebook :rolling:
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/event.php?eid=114036918653371
"På torsdag kl 14.00 lägger vi med invandrarbakgrund ner jobbet i 5 min för att få alla att inse hur betydelsefulla vi är och hur mycket sämre samhället skulle vara utan oss. "
Sorry alla med "invandrarbakgrund" men hahahahahahahahahahahahaha
Tvungen att kommentera.
kom på feting ställ i en kurva och drog mig i, fast inte hårt, med möpppnn :cool:
Gick ändå rätt fort.
sony ps3's "move"
Eventuellt att tjejer kan dra nytta av den men...
Dom som har kommenterat artikeln om ken blocks nya video på aftonbladet , gnäller på ken block i WRC och eftersom ken block inte ens har kommit i mål i WRC så måste ju WRC förarna som klarat sig vara myyyyycket bättre på att drifta på asfalt , för dom kör ju inte mest grus :rolling:
Morsan gillar inte min musiksmak:unsure:
2 av mina polare voltade nyss.. Jag å en annan körde precis bakom när han fick sladd och voltade. Känns inte så kul, dock så gick det bra för dem.
En fullständigt onödig dag i skolan! Kom till skolan kl tio i tolv och väntar på att lektionen ska börja... Så kommer lärararn o säger att det är eberyra!!!!(typ aktivitetsdag) Som vår jävla mentor inte informerat oss om... Man har ju lust o slå ner nån bagar jävel nu bara för att få bort agressionen....
Jag o polarn sket i "aktiviteterna" och vandrade runt i stan och leta bobbycars av nån jävla anledning:P
Är det bara för mig som piratebay ligger nere? :( Kan inte komma in på tankafett heller, kommer bara till bredbandsbolaget :O