Bakis.. :drunk:
Utskriftsvy
Bakis.. :drunk:
Siiiick! :O De e kolsvart ute nu...
http://www.blocket.se/vi/30251748.htm
AEROXEN
Han skrev till mig att han inte har några bänkpapper men det är värsting cc
Skickade ett mail till Gameservers.com.
"How in the name of god can you take patent on Black Ops servers, and then run out of serverspace. HOW THE FUCK IS THAT POSSIBLE?!"
Svaret: "Backordered Locations are receiving new servers throughout this week and the next week. It will be 3-5 business days before the locations are available."
"Why didn't you think of that before the release. Hope that the next call of duty game gets a good server provider. I've had servers at you before, but this was the last you heard of me."
Sen en sak om spelet. Hur fan kan en icke målsökande missil, som en RPG t.ex. Distraheras av flares? Wtf. :whoco5:
Båda mina datorer har lyckats fucka ur idag.. Den ena formaterade jag och vipps så går det inte att få internet till den igen.. Fick istället ta fram laptopen, vipps så var batteriet sönder på den. så när man rycker sladden dör den direkt! så satans jävla underbart!
haha, läste de som dildo med när jag läste först..
Fick internet problem när jag spela Black ops. Vad tror ni händer efter de?, Jo. Jag kunde inte längre spela då jag inte fick connection med Ops servrar fast jag hade inetrnet tebax. Hatar Treyarch, fan dom borde inte skapa spel. Problem med invites m.m med -.- . . . . . . . . . . .. . . .. . . . .. . .. . . . .. . . . . .. . . . ..
Samma här, hahaha!
Slutar 14:00 idag :( :(
Vaknade för 10 min sen......................................kom sedan på att det var skola idag:gloria:
Åkte till skolan för att få veta att jag va ledig Fail/win :unsure:
Vädret i Sthlm:(
Håller med om UL, makes people walk.
Jag hade Zon 1 kort och var på väg fr. Uppsala till Tierp. Jag visste att jag skulle köpa biljett i Skyttorp men ingen biljettförsäljare kom. Tåget hade rört på sig i ett par minuter (fortfarande ej nästa station) och 2st G4Ssnubbar kommer fram till mig och ber om att få kolla på biljetten. Jag frågade om mitt Zon 1 kort funkade och de sa:
"Tyvärr". Jag tog DIREKT fram plånboken och frågade vad en biljett kostade men då sa de bara :
"Nää, det blir en liten tilläggsavgift".
Jaha, det är väl kanske 50kr eller nåt.
"1200kr plus biljettpriset" säger en av "Gforce"
"Skojar du?" säger jag med ett flin.
"Ser jag ut att skoja eller?" säger samma "geforce" med ett riktigt stone-face
"Men kan jag inte bara köpa en biljett då? Biljettförsäljaren gick inte ens förbi mig! (aldrig varit så sur i hela mitt liv, om ag hade kunnat mörda utan konsekvenser hade jag gjort det)
"Nää tyvärr, det funkar inte så (behandlar mig som en jävla plankare eller nåt), det är resenärens ansvar att leta reda på konduktören."
MEN FÖR I HELVETE, ÄR DET MENINGEN ATT JAG MÅSTEHA MED MIG EN UPPSLAGSBOK MED REGLER GÄLLANDE KOLLEKTIVTRAFIK VARJE GÅNG JAG SKA PÅ TÅGET!
Jag var så trött så jag orkade inte tjafsa och skrev på boten (ångrar mig nu i efterhand då vad jag tror kan de bara kasta av dig från tåget om man inte vill betala avgiften, upprepar, jag var trött), har nu 10 dagar på mig att betala in 1229kr, fan eller att det kommer att hända! Skrev en överklagan och skickade in till dom med brev.
Så fort jag lagat min moppe så ska jag fan åka upp till UL-centret och köra upp ett järnrör så långt upp i där solen aldrig lyser!!:mohaha:
I göteborg så när du åker spårvagn, så kan inte kontrollanter göra något om du bara sitter still och håller käften, Dom får inte röra dig, Bara om dom har väktare med sig som bara händer när det är razzia, Och så brukar det ställa sig runt en, så när din hållplats kommer så kan du inte gå av utan att tränga dig igenom, och då anklagar dom dig för våld, och alla kontrollanter är vittnen, men som sagt, missa hållplatsen eller 1,3k i böter ;)
att man hade en lektion idag som börja 09.50 och sluta 12.35.
Ja, jag visade upp körkortet och pistolen är nu färdigladdad (effektivare än järnrör). :)
Vart sjukt sugen på gymma idag, så packade och drog dit. När jag väl kommer dit så känner jag att jag börjar få huvudvärk. Aja, tänkte jag och bytte om och började värma upp. Gick helt okej att värma upp (sprang ca 10 min på löpband). Sen började jag med bänkpress osv. Satan, de va hemskt, pulserade typ i hela huvudet och kändes som mina ögon skulle flyga ut när som helst. Körde sedan sjukt lugnt, låga vikter i ca 5 min till men gick fan inte.. Bastade och stack hem :( Har fortfarande huvudvärk men har inga tabletter.. :/
Hände mig för nån vecka sen, förjävligt.. men det är tydligen att man sträckt nacken. så stretcha nacken på olika sätt så ska du se att det är över om några dagar:)
Dagens fail för mig var väl att jag slant med sticksågen på bygglektionen och sågade mig i handen, slutade med 4 stygn x)
Haha, ser den situationen framför mig, som på film typ! :)
Kommer till skolan i tron om att vi börjar 12 och går fram till 15.10 men icke.
Möter några klasskompisar på väg till salen och då får jag reda på att vi började 10 och slutade 12.:D
Tydligen hade jag ett lite för gammalt schema...
Hittar inte mitt truckkort och har arbetsintervju i Oslo på torsdag:O (gaffeltruck)
:nono:
Ge skåne till danskarna.