Birthday funkar från 16 år tror jag. Jag finns med där i alla fall. Kan även vara från 15 år.
Utskriftsvy
meddelar varandra på dörren? haha jäklar... nä nu ska jag sova gött å vakna blött.
Hojhoj grääbbs!
Tänkte bara kolla vad ni tycker om "kk´s"/"friends with benefits" osv? Liksom no strings attached! Ni fattar! ;)
http://forumbilder.se/images/43201231046PMdb71.jpg
Jävla sliddjur
Någon som har tipps på vad man ska köpa till tjejen när hon fyller år (12år):huhu:
Min budget är la runt en 500hundring :)
Skoja! Hon fyller 16år ja fyller 16 imon :)
Tjejen och jag diskuterade allt från himmel till jord och vi kom fram till att vi har exakt samma mening ang. nästan allt politiskt. Känns bra att inte behöva dölja någonting sånt om hon nu skulle varit av motsatt ideologi. :rolling:
http://www.kominguld.se/hange--komin-guld-p-1178.aspx
Borde va något att ge till tjejen på alla hjärtans dag :P ? varit på g och nu helt officiellt tillsammans i några månader, och det går great! älskar min schnugging!
Fick värsta insikten idag! Verkar som att alla tjejer jag lyckas på ihop det med antingen precis har gjort slut med sin pojkvän eller har pojkvän, hahah! Faaan va frustrerande det kan va... Slutar oftast med att de som precis har gjort slut ska försöka igen. Älskar mitt flyt! :D
Var precis i Berlin med flickvännen, det här känns verkligen underbart, allting stämmer verkligen med den här tjejen. :wub:
Missuppfattade det då! Men jo, det är väldigt ovanligt att hitta tjejer som henne tror jag. Sen upptäckte jag att hon har en helt underbar sångröst med, hittar verkligen inga fel med henne och har inte bråkat med henne trots att jag träffat henne sen i somras. :wub:
De är väl olika.. Jag är van vid branta backar som är långa och hög fart (åkt sedan jag var 3 år) så de var la ingen höjdare för mig men men de var bara och göra de bästa av situationen
För en söndagsåkande skåning så räcker Hestra säkert. Men det jag egentligen längtar mest efter är såklart kvällarna med tjejen, vi hade tydligen en jacuzzi där. :rolling:
Brukar vi inte bara vara halvdanskar? Då blir det bara 92,5. :nono: