:boxing::huhu:
på han ba!:wub:
Utskriftsvy
Svaniis är fett gullig när han är arg (A) Men ta honom nu!:P
Svaniis är min nya idol:D
Dagens win för mig var väl att det bara vart 10h jobb idag, inte så mycket köer trots snövädret. :)
Stå fem centimeter från bilen framför vid rödljus. :huhu:
http://img96.imageshack.us/img96/3825/img0470zn.jpg
http://i975.photobucket.com/albums/a...N/PICT0429.jpg
Olw sourcream onion chips, blossa glögg, nygårda ekfatslagrad o lite cashewnötter blandat me russin :wub:
Akta dig svaniis han är biff.... Du har inte en chans ifall han kommer med några moppefuckon och ett packet prince i käften! :O
Win att jag får en ny dator för 10k på tisdag-onsdag! Skickade in min HP skit för reparation för typ ca 5-6 gången pga. blåskärmsproblem. HP vägrade ge mig en ny dator då de insisterade på att det var mjukvarufel, och att garantin täckte det. Ändå pekade allt på att de var hårdvarufel på grafikkortet, testat alla drivisar osv. inget hjälpte. Men nu när jag skickade in den för att de skulle leta efter hårdvarufel, så blev deras tak vattenskadat på lagret. Min dator blir totalförstörd, så får nu istället en ny dator av HPs samarbets "reparationsföretag", får lika mycket som jag köpte den gamla HPn för, alltså 10k, den köpte jag för ett år sedan, så får hyfsat bättre prestanda på den nya!
dagens win jag fyller 15 !
jag, hejsvejs,svanis vad jag vet:P
någonting som är patetiskt: det är att man måste sluta med MNF omm man fyller 18 inprencip enligt honom. finns ju gubbar på 60 bast som bygger moppe, varför skulle inte en 18-20åring få bygga utan att bli kallad patetisk/löjlig.
svanis: vi får turas om när han kommer till frihamnen, han har ju trots allt gratis tandvård i några år till.
Tror Tard_95 kommer stånga er med sitt hår..
Bild på annan medlem borttagen på förfrågan.
Men GL HF MaxRounds 15 :)
Fick ett Ps3 320Gb + Gt5 som 18års present:)!
Jag ska till Egypten över jul, planet lyfter kl. 06.00 imorgon :)
Första gympasset på cirka 4 veckor idag, riktigt skönt faktiskt :) Känns som att jag verkligen måste ta tag i gymmandet igen ;)
ja o två kompisar börjar gymma efter nyår (Y)
Grabben som hänger på flashback?;)
WTF inlägger jag citerade försvann? :S