fast jag tror inte att tdwp betalar resan själv om han åker med familjen?
Utskriftsvy
Att man fortfarande e sjuk å försöker lösa denna gåta: Det var en kille som fick låna 50 kr av mamma och 50 kr av pappa. Han köpte en tröja för 97 kr, han fick tillbaka 3 kr. Han gav 1 kr till mamma och en 1 kr till pappa. Då var han bara skyldig dom 49 kr. 49 + 49 = 98. Han hade bara 1 kr kvar, vad hände med sista kronan?
98+1 är förvisso 99, men addition är felaktigt räknesätt då det istället är subtraktion som ska användas: 98-1=97, dvs. det som skjortan kostade. 2 kronor betalade du tillbaka till föräldrarna (98), och en behöll du själv, alltså har skjortan kostat 97 kr, och du har lånat 98 kr (2 x 49).
Äckliga jävla fuckocp
Bara jag som inte kom in på mnf igår kväll/natt?
Dagens blir nog att jag har en filosofiuppsats att skriva tills på torsdag och att jag verkligen inte har nån motivation...
Varför stänger mnf ner sig på kvällarna? :S
Vaknade nyss.
Bad Gateway :(
Fick igår reda på att en snubbe vill sno min ciao efter att han såg den på frihamnen :mohaha:
Smart snubbe som berättar det för alla möjliga :doh:
Vila i frid Stefan Liv!
http://www.blocket.se/vastmanland/Fi...9.htm?ca=8&w=2 .........
//Sitter här med lunginflamation , 40 graders feber ,
Hemma hos dig eller? :wub:
Sorgligt :( RIP!
Pissväder, regnade när jag gick till bussen, regnade när jag gick från bussen till skolan, regnade när jag gick från skolan till bussen när skolan var slut och regnade när jag gick från bussen hem, dock så är det hyffsat fint nu! :D
Stefan liv :( Vila i frid!