Bifogad fil 5304
Utskriftsvy
Jag hade tänkt sova runt 12,så la mig och kolla på tv. Men kunde inte somna så satt mig här nu istället:(
Skolan börjar idag!
Fan vad jag älskar att vara täppt i näsan...
http://www.blocket.se/gallivare/Yama....htm?ca=20&w=3
"alla oseriösa köpare kommer anmälas
och moppen står i garage med kamera övervakning."
Haha, känns nästan lite för billigt...
Säg inte så :huhu:
En snubbe här vars jag bor hade köpt en dator för 37k, sen Nvidia 3D vilket kostar runt 10k skulle jag gissa på.. sen sålde han ALLT (datorn + alla 3 skärmar med 3d) för 8k om jag inte har fel. Han gjorde det enbart för att han behövde pengar till bilen :lol:
Känns att de börjar va höst när plogkäpparna är uppe :sad:
Att min fucking förkylning inte vill släppa. Sista veckan innan skolan börjar och jag ska tamefan vara förkyld?! Ääh, jag får la köra på som vanligt och riskera att bli redigt sjuk när skolan har börjat.
Att första risk1an är på fredag och då är det första riktiga skoldagen tror jag :( har iaf mailat rektorn nu och frågat när vi börjar o så, kaanske kan hinna..
även att vädret är jäkligt tråkigt
Om man är en misslyckad WT unge som hellre leker cool och kaxar med rektorn och röker varje rast så är det nog lätt att inte göra det , en klasskamrat gick på kanske 2/10 mattelektioner i hela 9an och fick en IG varning typ 2 veckor innan terminen var slut och kallade lärarna för idioter som inte varnade honom i tid :doh:
Sant!
Känner en som gick ut med IG i allt i 9an, han tyckte han var cool då, men förra året när han var tvungen o börja IV o alla gick vidare tyckte han inte att de var lika kul längre... Om han hade försökt hade han fått helt okej betyg istället för att leka "cool", men han har lärt sig en läxa nu :P
Syftar du på mig din idiot? Du har ingen aning om hur jag skötte skolan, fick bra betyg. Men jag var inte där punkt och prickar, går man på gymnasiet är det jäävligt slappt!
För det är första skoldagen, vad missar man? Klart man tar körkortet före, går före jobbet med. Om man inte slickar tungan brun för lärarna. Som sagt, gymnasiet är soft som fan, ingen håller koll på en. Man kan skobba sjuukt mycket om man nu känner för det och även får bra betyg. :)
Avstängd 3 dagar för personangrepp