de e la bara gasa å svänga?XD
blev nyss kär
http://www.blocket.se/malmo/Exklusiv....htm?ca=20&w=3
Tjena! Börjar bli dags att byta lite förbruknings delar på morsans 9-5, bland annat avgassystem bromsbackar osv. Han tänkt att beställa grejer ifrån: Skruvat.se
Någon som vet hur dem är, schysst? leveranstider osv?
Tacksam för svar =)
Mycket snygg. Helrätt stuk. Dock ut med ratten och slänga dem fälgarna. En vanlig grant ratt och ett par riktigt breda gamla 17" racingfälgar hade varit det ultimata. Jag tycket då inte den är värd några 500k kanske 200 max. Det är ju ingen super udda bil direkt. Mitt tycke.
Kände att det var tid att skaffa en bil inför vintern, så var nyss och köpte mig en 20årspresent till mig själv, att ha att ta sig från A till B och allmänt trevlig bara. 2007a, 5500mil på mätaren och 0-100 på ca 8 sekunder. Alltså ingen slit och släng-körasönder-bmw, men vem vet, kanske blir nåt sånt senare nästa månad...
vad det är får ni bilder på senare =)
Har handlat skivor o klossar + lite annat skit!
Tog 2 dagar innan jag fick det (Beställde på en kväll :) )
Bra paketerat, Bra info via mail, Bra priser framförallt och kan inte klaga på kvaliteten verkade ordentliga grejer :) Mina bromsar är fortfarande fina :wub:
Har ju inte behövt skicka tillbaka nåt så vet inte hur deras kundsupport är. :nono:
Nja berors på lite. Men jag anser inte dem vara värda en halv miljon. Det är ju ingen super udda bil direkt. Hade det varit en Mustang KR eller en äkta AC cobra eller en charger daytona dom Kanske skulle kunna vara värda dem pengarna.
Priserna på renoverade muskelbilar är lite smått löjliga tycker jag. Kommer i håg för en del år sen När fassan köpte en Mustang 69 Mach1 (snyggaste bilen från den epoken) för 36k med en helsmidd 302a med ca400hk. Nu kan man bara drömma att få råd med en sån.
Men det är min mening.
Jag skulle uppskatta lite vad ni andra tycker om priserna på den typen av bilar ÄR dem värda det?
Nej jag gillar de gamla bilarna med. Men bara tyckte det var lite väl mycket för den bilen. Kollar man på blocket så är den dubbelt så dyr som riktigt fina såna. Jag hade nog hällre köpt en billigare och tryckt ner en 572 eller nått liknade. och endån ha 200tusen över till en Porsche eller nått.
Michél, såg först nu att du hade svarat på min fråga. Kunde du möjligen fixa ett vacuumdiagram till VR6? :)
Hejsan, Tomgången är hög på min 740 tic med b230et.
Den står på 1400 RPM. Om jag gasar till snabbt så sjunker den till 1000 RPM. Ibland stannar den där, men oftast så stiger den till 1400 igen. Har kollat på gasvajern, tycker att den nästan är lite slapp. Vad kan felet vara ?
Det är riktigt irreterande, går ju inte att motorbromsa längre.
fyfan va awd/4x4 steg i mina ögon precis.. Måste fan ha det på min brukis! Skulle bara flytta bmwn som hade dåliga sommardäck+svetsdiff ned för min backe idag o in i garaget, kör fast i backen (lutar BRA!) och glider mer o mer o står tillslut så nära staketet att ja kommer förbi med jeepen. I med 4wd och dra bara, spann inte ens! underbart skönt
Ja det är verkligen nåt helt annat med dom, känslan, storleken, vridet.... Allt är så mycket mer "på riktigt"! Men visst, det hände plötsligt nåt med dom när filmer typ Gone in sixty kom. Alla blev typ dubbelt så dyra! Sen som ni säger, man kan köpa en snik o fixa med egen maskin för 200k och få en bil som är dubbelt så grym OCH snyggare än original R/T med matching numbers. Dom är mest för samlare.... Jag skulle lätt kunna köpa en AMC Javelin. Kostar som en volvo men har samma prestanda som en charger....