jag syftar inte på dig , jag känner inte dig ens , det enda jag vet om dig är att du heter gustav och skejtar , jag svarade på filips inlägg.
Utskriftsvy
Släpp den diskussionen om WT.
Tyckte mobilen dragit lite extra batteri senaste tiden, har haft "stoppur" igång i inte mindre än....
Rkan tycker att jag stalkar honom för att jag visste att sebbe köpte hans roxx för 3,5.Då är det väll han som stalkar mig och söker upp mig på Facebook:ninja:
Win/fail, basen från min sub gör att högtalarna höjer sig av sig själv.
Svullna halsmandlar och svag i hela kroppen, halsfluss? FML.
Kille mailade på ciaoen och frågade om jag kunde göra den original och jag sa att jag behåller trimmet isåfall med tanke på att nästan allt i motorn är utbytt och det är flera timmars arbete , men han vill ha trimmet på sidan av och tror att jag tänker göra det gratis :doh:
Folk som säger att deras moppar är "unika" när dom har nudelbar med lite grönt neon under moppen :evilmad:
Skulle göra pasta... slutade med att det låg en vätska över hela spisen, läskigt likt sperma :O
J'ävla skit! Snutar står utanför min garage port och ska snart upp till mitt andra garage för är mecka där! Och garage porten är ända vägen ut + att moppen inte har ett tändingslås, kåpor är borta :(
Men, har inga papper just nu, dom är hos min farsa, tänk om dom stoppar mig och frågar massa skit om moppen?
Blandar fläderblomssaft, ställer in i frysen för att jag vill att den ska bli lite kall.
Nu är den STENHÅRD:ranting: