haha nej, fast den är rätt grå för att vara grön. men grön är den!
Utskriftsvy
Lite småfail att ni tjafsar om vilken färg sovsäcken har när han som sov i den säger att den är grön :rolling:
Ont: Har fortfarande lite feber och hosta. Aja, hoppas det blir bättre tills imorn, inte tänker jag sitta inne sista veckan innan skolan! FULLT ÖS MEDVETSLÖS!
bussen går 07.30.............
Skulle hjälpa syrran att bäre hennes dator (stationär) till tåget.
Jag bar in den i vagnen alldeles vid dörren men när jag skulle gå ut så upptäckte jag att dörren va stängd och den öppnades inte när jag tröck på knappen :/
Jag va tvungen att åka 8-10 mil till närmsta stopp och jag hade inga stålar xD
Men en kompis kunde komma med bilen som tur var :roll:
Mina halsmandlar är stora som pingisbollar typ, hur svag som helst i kroppen.. Ena sekunden fryser jag medan jag svettas andra sekunden. Kul att avsluta sista dagarna på lovet såhär..
Får nåt jävla psykbryt på min dator och dess tillbehör snart , först funkade inte skärmen när jag tröck igång den , efter 2min så gick den igång , sen hade musen lagt av men den lös ändå , fick banka på den tills dioderna slocknade , sen banka tills dom börjar lysa igen , då funkar musen men de går inte o klicka , bara att göra samma sak igen och då funkar det , nu till sist så funkar inte ens högtalarjävlarna längre , blir tokig snart :mad:
Älskar att vara förkyld :cool:
Bara jag som postar i mattråden ;(
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Inte varit inne här på nån dag och nu känns det som typ hälften av alla medlemmar är avstängda pga rasism :O
har tydligen lyckats reta upp en trea, och nollningen börjar på måndag.... O.o
Rätt åt dom. Inte schysst att reta folk så där.
Lågt att man kan bli bannad för rasism, vad har hänt med Sveriges yttrandefrihet :sad1: Nazism kanske man skulle banna för...
F.ö är jag stolt Nationalist & har inget problem med utlänningar så länge dem stannar där dem hör hemma :)