lär mig att blunda med öronen!
så jag slipper höra på när folk smaskar när dom äter
Utskriftsvy
En sak jag stör mig på SJUUUUUKT mkt är när man har ett projektarbete i skolan, sen hamnar man i en grupp som suger !!! Slutar med att man själv sitter och gör jobbet medans alla andra har lekstuga, alla får samma betyg :mad::mad::mad::mad:
Jag stör mig på skitsnackstråden, har man ett så stort behov av att posta var 2a minut så kan man göra kissie sälskap och bli bloggerska.
folk som spammar ens youtube inkorg med sketna videos och sedan blockerar en från att kommentera för att man säger åt dom att sluta spamma :)
gillar inte "kompisar" som ska dryga och misstolka allt man säger och gör..
Att jag inte kunde få åka på skolkortet nu på lovet. Gjorde att jag är civiliserat handikappad i och med att jag bor ute på landet, jag har ingen moped som fungerar, ingen cykel, inga pengar och mamma är borta med bilen.
Fy fan vad irriterande det är :D
Håller med, har det problemet just nu och funtar på att säga till han jag jobbar med att han får göra en egen redovisning för att han inte har gjort ett skit ändå. :mad:
Nu har du säkert gjort 5 inlägg om det här, vad spelar det för roll om den tråden finns? Ingen tvingar dig att kolla i den precis :)
ralley.
Personer som inte kan släppa gamla konflikter utan bara drar upp samma saker om och om igen.
Personer som inte kan hålla en trevlig attityd mot andra på forumet , varför kommer ni ens in ? Ni kan ju vara inne som gäst och kolla på projekt om ni vill.
Det är en bra fråga det, finns mycket onödiga trådar. Men Skitsnacktråden tycker jag helt klart är nödvändig, där kan man snacka lite skit utan att gå OT i någon annan tråd, eller spamma med massa PM och gästboksinlägg. Händer att det spårar lite ibland, men det är för det mesta bara kul :)
Underligt nog stör jag mig en del på folk som stavar fel och har en konstig meningsuppbyggnad.