Förlåt timmy men har inte kunnat ta kontakt med dig:( Jag fick inte tag på skjuts :sad:
Utskriftsvy
Helvetes jävla skit vad jag hatar att försova mig, inte lite heller... Småregnar här 6 mil bort, undrar om det fortfarande är värt att åka bort?
Edit: Fan, glömde posta inlägget för en halvtimma sedan också.
Riktigt härligt meet! :) Lite dåligt med stuntare dock, men riktigt många fina racingbyggen!
jag har bilder o filmer, kommer upp senare :)
Första meetet för mig, fick bänkat hojen och ställt in den lite bättre!
Riktigt kul var de när vädret sprack upp!
som vanligt har man minst effekt, bråkat i 2dagar med att hojen slirar i starten, samt att den mitt i natten skar ihop så man fick byta motorblock och pilla mitt i natten i duggregn:D
men är nöjd ändå!
är man inte snabbast på banan så får man ju ha snyggast hoj i depån, eller var det tjej?;)
btw: varför hade ni ingen besiktning? lite chabbligt att bara låta än rulla ut, vår zip blev stående för vi inte hade några bromsar, men hade man inte haft lite vett så hade ju ni aldrig vetet om man drog ut på rakan?
14 hästar.. lagom besviken -_-
Lägg upp filmer om någon har senare:wub:
Du får tänka på att han kör med en 88cc cylinder :)
Sen som stefan sa, att det är för lite utrymme i blocket när man kör på 55 i borr.
Jag var iallafall riktigt nöjd med min första bänkning :)
tack för en trevlig helg gubbar! riktigt nöjd med min bänking! Inte illa pissat med oinställd hoj! Fina byggen!
Upp med bilder , ja kan inte hålla mig längre!!
+1!!
När du var i örebro gick den sjukt bra enligt mig .
Det var fan inga 14 heest som skicka iväg den på bakhjulet 1.2.3 inte! :nono:
+1 den går bra mycket bättre enligt mig så den måste gått dåligt , slirat eller något för den går fint som snus den motorn!
Från början är det röret avstämt till en cylinder som ska ha en vev på 42mm i slag. Detta resultera att motorn fick retur sugpulsen för fort så motorn spotta ut massa soppa igenom förgasaren. Men ska göra om röret så jag får effekten tidigare i registret så man får ut någon "användbar effekt". När jag körde på strippen så kom inte effekten förens stacks före mållinjen för då hade motorn orkat jobba sig upp i varv. Bänka ju dagen innan och då fick jag 16,5 om jag inte minns helt fel med exakt samma inställningar. Men då tokvarva jag inte skiten som jag gjorde idag. Så min hoj är ganska sendöd förens ca 12-16k rpm där jag har effekt registret för tillfället.
En fråga bara, räknade dom bort reaktionstiden på den slutgiltiga tiden eller är den inräknad?
Trevligt att se allt folk, förbannat irriterande att jag inte fick igång min hojj pga diverse trasiga delar som man köpt i god tro..
Yeye, ersättning ska jag iaf ha, punkt slut.