Va!? :P
Utskriftsvy
haha oj, menar att jag borde ha fortsatt med Telia ;)
Kommer inte ihåg namnet, men det med carbon look på baksidan :) Du?
Men eftersom leveranstiden var 2-4 veckor så köper jag ett skydd att ha imorgon så länge.
Precis, har hört att OnOff ska ha rätt mycket! ;)
köpte en sony ericsson satio idag. sjukt nöjd :D
Hade nog varit bättre att ta ett märkescase när man får det gratis, bumpers kan man ju köpa hur många som helst på ebay/tradera för småslantar :)
Jag tog ett "GRIFFIN REVEAL ETCH"
http://www.moppenet.nu/images/imported/2010/08/2352.jpg
Beställer nog hem invisible shield front+back och en vit bumper också.
Hej jag behöver något sorts skydd till min samsung galaxy s någon som har något hett tips?
http://www.skal-man.se/ kolla här :)
mitt nuvarande nummer står på farsan av någon anledning.. skickade in ett undertecknat papper på att nummret skulle stå på mig till tele2 i måndags. Någon som vet hur lång tid de kan ta för dem att ändra? måste stå på mig när jag ska beställa min iphone eftersom jag ska ha max 25 abonnemanget där man högst får va 25 år.. vill kunna beställa skiten snart!!
Jag kan annars köpa den för 800 om du vill ;)
Jag säljer förövrigt en hel hög med iPhone 4 skal, skärmskydd (fram och baksida) bumpers osv om någon är intresserad.
(Inte allt jag har)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._5001068_n.jpg
Har även mer bilder om någon är intresserad :)
Tjena, är vilse i mobil jungeln nu, vill ha en mobil för max 5000, har funderat på en htc wildfire eller legend, men fattar inte vad skillnaden är.
Funderar även på att vänta tills HTC Desire kommer till sverige, men tror ni att den kommer funka felfritt här ?
Har ni några förslag på en grym telefon till min budget ?
Htc legend, har funnits länge i sverige.
Ända skillnaden jag vet är att, legend har aluminium "chassie" och självklart utseendet skiljer ju.
desiren har som sagt snabbare processor, den har också större skärm och så har den inte aluminiumchassie som legend har, desiren är kort sagt mer "maxad" rent hårdvarumässigt
Såhär står det på data skärmen när jag synkar nya iphonen:
''En del av de köpta objekten på iphonenheten ''XXXXXXX iphone'' bl.a pandamania'' kunde inte överföras till iTunes-bibloteket eftersom du inte är auktoriserad för dem på den här datorn.
Om du vill auktorisera den här datorn för köpta objekt på Itunes Stor går du till Affär> Auktorisera den här datan.''
Hittar till affär på telefonen men när man sen loggar in på sitt konto via iphonen så hittar jag ingeting om ''Auktorisera den här datan''
Har aldrig synkat en telefon till den här datan förrut men däremot så hade jag mitt nuvarande itunes konto på en annan data till min 2g.
Någon som kan hjälpa mig? :)
Desiren är sjukt snabb i menyer och som surf, jag vet inte hur WildFire'n är eftersom den har långsammare prcessor.
jag köpte min desire med full invisible shield, blev 5008:-
ultimata mobilen typ, det enda jag ser dåligt i den är batteritiden men... vafan
Dock så är ju wildfire också en väldigt bra mobil, och kostar hälften
Det där med upplösning vet jag inte.
Det blir så när det är bra mobiler som kräver... ;) Min HTC Hero håller väl i två dagar den med om man tar det hyfsat lugnt! :P
Vad tycker ni förresten, Ska jag ha kvar Hero:n, köpa en Desire eller en SE X10, var på elgiganten och en snubbe som hjälpte till vid mobilerna sa att han själv hade en X10 och älskade den!?
Beslutsångest...
Självklart sa han det, förmodligen var det även bland dom dyraste telefonerna de hade och eventuellt hade den inte sålts så mycket som dom hoppats och hade fulla lager också men det sa han ingenting om.
Tidningen mobil gjort för nåt år sen en koll av telefonförsäljarna på de stora kedjorna, olika gubbar gick in och frågade efter telefoner som kunde olika saker typ bra att maila med, en enkel telefon utan en massa funktioner, stötsäker etc. Konstigt nog så fick de samma telefon rekommenderade till sig i många av butikerna, och det var inte för att de var bra på allt det. Nej, telefonen som skulle va bra på mail hade bara en sketen epostklient alá 2000 som inte kunde hantera bilagor eller någonting (dvs det var en vanlig SE telefon). Ni fattar, en försäljare är alltid en försäljare och vad han säger ska tas med en nypa... nej förresten en busslast salt.
Provar detta just nu :P
http://feber.se/android/art/185678/f...iden_p_desire/
Sorry dubbel, men det funkade!
nu ända sen 01.30, har jag 71% batteri kvar, och jag använder mobilen mycket och smsar osv (desire)
nja, men fan asså va det hjälpte mycket:D
har 23% nu
Själv köpte jag en wildfire i fredags och är sjukt nöjd med den. Men det är en sak som undrar over. Är det normalt att det står:
Vänteläge 38%
Inaktiv. 37%
Android 12%
WiFi 9%
Skärm 4% när man kollar på batterier?
Är det det inte konstigt att den drar som mest när jag inte använder den?
Skriver från den nu förrästen :-)
Själv köpte jag en wildfire i fredags och är sjukt nöjd med den. Men det är en sak som undrar over. Är det normalt att det står:
Vänteläge 38%
Inaktiv. 37%
Android 12%
WiFi 9%
Skärm 4% när man kollar på batterier?
Är det det inte konstigt att den drar som mest när jag inte använder den?
Skriver från den nu förrästen :-)
någon som har se x10 o kan berätta lite om den eller om ni rekomenderar ngn annan?;)
okej, tyckte att det var lite märkligt :)
Fixar med mammas nya HTC Wildfire, ganska positivt överraskad som det applefreak som man är. Visst skärmen suger apdase, men annars är det en rätt så trevlig telefon för pengarna. Köpte den för 2600:-
haha kanske en lite dum fråga men ändå. vad kostar det att använda gps? e de samma som för mobilt internet lr vadå?
har halebop abonemang hallå utar surf :)
Köpte en se x10 mini pro igår och den var över förväntan! Riktigt skön i handen och bekvämt tangentbord. Rekommenderas starkt om man vill ha en smidig mobil :)
hur mycket blir på ett ungefär?
Hur långt är ett snöre?
Beror ju på hur mycket du använder den såklart! Skulle köpte något abbonemang med gratis surf ifall jag skulle välja att använda en mobil som gps på daglig basis.