jaag ska
Utskriftsvy
Nu händer det saker på betan! Kmr bli grymt fett! ;)
Ingen som stuntar i Bollebyggd?
Va ute med en polare idag och fucka runt på bakan, han på fiddy och jag på pocketbiken.. HELVETE vad kul! inte kört pocketen sen förträffen.. Längtan efter riktig fyrtakt blir bara större och större!
helvete vad skönt att betan är ihop meckad nu!
Imorgon blir det köra utav bara fan! :)
ska sätta mig i bilen och åka 30mil nu för en beta så nu jävlar blire stunt!
På söndag blir det Barkarby för oss.. :) kom förbi o kör!
åkte lite ringar med betan nyss och skulle ta tag i en stolpe med höger handen och stanna, men så blev de inte ;) kom in perfekt mot stolpen men de vart nå knas så ja klämde handen mellan styret och stolpen så ja fick ett jack in i pekfingret ända in till benet :D
vänta nu, är detta skitsnackstråden eller stunttråden? :)
SMEXEN ÄR KLAR! så jävla nöjd! hydralkopplingen är inte monterad men allt annat! tjocknajsbrää. Barkarby flygfält imorn, kom förbi om ni känner förT
någon vaken här? :)
jag är! såg detta nu först.. men ska ändå lägga mig nu. :)
ingen som stuntar i brodalen? :D
Någon mer än jag som är trött på snön?
gillar snö, blir aldrig trött på den, men ska det va snö så ska de ca en halvmeter, så skojj och ploga på nån skogsväg så det blir höga vallar så man sedan kan sladde med bil och 4hjuling! :)
har alltid gillat snö men nu när moppen har kommit in i bilden blir man deprimerad av all snö :(
Jo jag håller med er båda!
Spec spännande och roligt är att se hur SJ och SL förlöjligar sig själva varje år. ;)
Sådär ja! Nu står hojen i mitt hus, så nu har jag något att pyssla med hela vintern. :)
Vintern är bara ett långt jävla elände.. i sommar ska vi köra oftare tillsammans.. Crippz! Du får joina oss till almnäs, Gbg ett par gånger i sommar ;)
http://img580.imageshack.us/img580/4176/img1332sr.jpg
:wub:
Tänkte ta en sväng förbi stuntspot för sista gången nu innan 2014! torr asfalt i slutet av december! :)