eller "jag-gör-en-ninja-för-att-jag-doppar-just-nu" ?
Utskriftsvy
eller "jag-gör-en-ninja-för-att-jag-doppar-just-nu" ?
Ska se Superbad ikväll :ninja:
http://www.youtube.com/watch?v=SpZd1d_JhAE
Så jävla bra låt helt enkelt.
Får mitt wow-acc sålt på fredag , 600 svenska riksdaler för nånting som jag inte använder längre :wub:
ja! :wub: ..... eller jag menar Nej! :nooo::O
Sommarhits!:
http://open.spotify.com/user/krille8...jWcSWVmYN4yWcR
"Skaru inte ha en stänkare?..
ETT BLOSS DÅ?!"
HAHAHAHAHAHAHAHAHA! <33333
Fick 1500 för min ipod :D
Lägger rediga äggmökar :D
Bjöd kompisen på mat på donken, tillbaka fick jag en helsjuk kväll med mycket driftande med hans mustang, en halv platta pistonhead och en kvarting vodka! :D
börjar skolan typ 12, då ska vi till sjön och grilla korv, så då drar jag med mig vattenpipan = skön skoldag :D
Drar ner How I Met Your Mother S05E24 nu, hinner se det perfekt innan skolan:)
Började 8.20 och slutade 9.00, hann även med att se första avsnittet i andra säsongen av burn notice innan skolan:wub:
Blir att se klart hela säsongen nu.
Jag är uppe med tuppen och kastar nybakad potatis på tanter med grön hund
Började skolan klockan 9.00 & slutade 9.30 så det kan man kalla för win =D
hade sovmorgon
svenska i typ 30 min där vi hade debatt(jag och några andra behövde bara sitta o lyssna på vad andra sa) sen slutade vi för dagen.
Gick till skolan, en stund försenad för att få reda på mitt psykologi betyg. 2min så var det klart. Korv med bröd och hamburgare i bamba. Och nu sitter jag hemma och lyssnar på WARRA WARRA. Resultat soft dag som fan.:cool:
Låten heter Bahoz - Su Getir om du undrar. Mitt dagens win är att brazzers sänder live med Roxx inatt.
Slutade skolan för dagen vid 11.00:)
Hahahah , sitter uppe klockan 5 för ögongodis ? herregud xD
Drog till skolan och kompletterade två ämnen till MVG och nu sitter man här och har sommarlov. :cool:
Slutade tidigt idag :)
skruvade tillbaka klockan i skolan 20 min och läraren gick på de xD
sista praktik dagen imorrn och student på fredag. måndag börjar man jobba.
Nyklippt, och wax är inköpt ^_^
flyttat på volvon. Inget mer lånande av bil på vår bekostnad. Nu står han under tak åtminstone, i väntan på att plockas ner för renovering i grunden.
åkte 300hk+ volvo v40 :D gött som fan!