Börjar kl.13.00 imorron, det är fan dåligt:huh:
Jag hade hellre börjat 9, och slutat vid 10, men nejnej, här ska vi börja 13:huh:
Utskriftsvy
Börjar kl.13.00 imorron, det är fan dåligt:huh:
Jag hade hellre börjat 9, och slutat vid 10, men nejnej, här ska vi börja 13:huh:
Glömde nycklarna i moppen hela dagen i skolan :wub:
fail e att jag inte får lov förns om 2 veckor på midsommar då tydligen inte skoltiden 8-16 räcker till då vi läser 300 poäng mer än alla andra.
praktik iof så inte så farligt men börjar 06.30 o slutar 16.00 så jobbigt
Slutprovet i Kemi A var så djävla svårt :O
Jag o en polare körde om kul på min moppe idag men det var näst intill oundvikligt för sm däck+frambroms+blött gräs funkar inte bra ihop:P
packad på en onsdag...
fiskade idag me nåra polare, alla fick en gädda på högst tredje kastet var :D men sen fick jag en mört på kastspö (!?) på typ 39:e kastet :S
Blev just tagen utav endurosnuten och en vanlig motorcykelpolis...
Hur tror ni? Dom stoppade mig...
Yellowtail har hittat hit? http://www.moppenet.nu/showthread.ph...forumet/page15
Edit: men satan fel tråd -.-
Joha är en gammal forumit :)
gjorde bort mig rejält precis. snackade om studenternas utspring med en tjejpolares kille.
jag: jag ska till min kusins utspring, han går ju en helt misslyckad linje. barn och fritid asså..
hennes kille: på filborna?!
jag: aa
hennes kille: där går jag ju!
jag: eeh. jaha..
hennes kille: vad fan heter han?!
jag: *namn*
hennes kille: han går ju fan i min klass!
o.s.v...
killen verkade ju så dragen att han inte verkade bry sig om vad jag sa. som tur var :nooo: :nono:
vaknat 500ggr av ont i halsen och nu sitter jag här..
Sket i vår match igår och drog och grillade med ett par polare istället. Tränaren ringde med något konstigt nummer som jag inte visste vem det var så jag lät en tjej där svara. Kommer nog bli ett djävla liv på träningen idag :D
Fail: Jag saknar min Aerox! Får se om någon vill byta :(
stog i köket och skulle göra te så hör jag av morssn; men magnus? va smal du har blivit!?!?
sa; Öh? va? är det någon nyhet att jag är smal eller?
Jag har alltid varit smal (192 och 72kg) inte konstigt att jag är smal då jag är lång?
sen självklart ringer hon från jobbet och ber mig äta något xD blev förbannad!
Ska ha hjärt & lungräddning i skolan idag. Och jag och en till från min klass ska vara med en annan klass, och vetifan varför. Dom hade tydligen för lite elever i sin klass.
Måste vara sjukt träligt att lära sig sånt där.
Galen huvudvärk och trött som ett svin på en skolavslutning. Dock är win'en att det är sommarlov :D
Att jag inte visste när skolavslutningen började... så var där kvart i nio och går till personalrummet och frågar "när börjar skolavslutning" dom ba haha klockan halv 1....