2/5
Utskriftsvy
2/5
3,5/5 din hoj lät som in i helvete vid säsongsavslutnings träffen @ frihamnen
2,5/5
3.5 av 5 har sett dig plus att jag vill att du ska köpa min Aerox!!
5/5! Han skapade ju fan tråden :wub:
Rezonen: 1/5 aldrig sett dig på forumet ;D
1/5 - du lär inte få över 1 om du bara ska skriva i denna tråd?
2/5 har dig på msn tror jag
1/5 Såg dig nu.
2/5 sett dig i natt-tråden
edit: menade svanis :P
1/5
1/5 men känns som jag borde sett dig mer med tänkte på alla dina inlägg
Sett en gång innan tror jag 2/5 :)
inte en blekaste 0/5
HÅHÅ!!
5 av 5 Exxe ;)
2 kanske :D
1/5, rätt så unknown.
4/5
scooter grabb.. sett dig många gånger 4,5/5!
Aldrig hört innan... (a)
Jag är anonym helt dock. Ingen vet vem jag är. :shy:
Pimma får en solglänsande 5a. :wub:
Philip: nog en av de kändaste på MNF! Filosofisk mopedist o mekaniker.. :D
4/5 sett dig en hel del på forumet. dock aldrig sett di gkörandes med moppen IRL fast de bara är 1 mil imellan oss ^^