Billigare om ni trycker ner tjära direkt! ;)
Utskriftsvy
Billigare om ni trycker ner tjära direkt! ;)
personligen var jag ganska packad första gången jag rökte, men jag kan inte minnas att jag har rökt trots att jag tyckt att det var äckligt. ibland om jag inte rökt på säg någon vecka eller två och jag tar en cigg på en vardag kan jag tycka att det är äckligt men då släcker jag ciggen, dock är det ganska sällan jag gör det, försöker ju undvika att bli beroende. när jag är full är det dock alltid asnajs att röka, om man inte kedjeröker för då kan jag bli sliten i halsen :P
jag stör mig på att nån på skolan värkar tycka att det är riktigt kul att trycka på brandlarmet en gång i månaden... så man får springa ut och stå och frysa arslet av sig..
Att det inte går att gå in på Tpb :(
Nåt jag stör mig på är blondiner som frågar typ 10 tusen dumma fråger på lektionerna!
Stör mig på folk som skriver i chatten på FB : Hej vem är du? Känner jag dig?
Allvarligt talat, har dom läsproblem eller? Namnet står klart och tydligt på profilen, och om dom känner mig vet dom väl fanimej själva... :mad:
Folk som gör ";)" efter nästan alla meningar , låter som dom försöker vara cool eller nåt , jag tycker den är lite halvkaxigt :sly:
Sen en blondin på skolan när vi åkte till stockholm härifrån bondhålan "Åker vi norrut nu ?" :doh:
EDIT: Kan tilläggas att hon går i 2an på gymnasiet :doh:
Folk med en efterbliven verklighetsuppfattning.
stör mig på ALLA p12or som lirrar nått sorts spel förutom minecraft
tycker inte att minecraft är så dåligt dirr men alla p12or lirrar det och skryter om hur ""grymma " dom är på de ..
jag hatar när man inte har något att göra eller att nån inte svarar tex när man inte har nåt att göra !
snuten som stormar stränder när man har roligt och allt under kontroll :(
När folk på FaceBook skriver tex: "Jag älskar dig.. (Namn)"
Folk som ständigt är sena... sitter man och väntar och väntar, men nu fan far jag själv ! :mad: