Okej. Skönt.
Att bita av är inget alternativ. Några kompisar gjorde det i nian. Den blev i princip helt förstörd. Givetvis kan man säkert göra det på ett snyggt sätt. Kommer dock inte chansa ;-)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Utskriftsvy
Gran Corona hette den. Troligen skit. Fast vid den tiden lär mina smaklökar inte känna någon skillnad. ;)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Hann inte köpa någon skumpa så det får bli:
1x Cantillon rosé de gambrinus
1x Cantillon gueze
1x 3 fontainen kriek (imo den godaste kriken som finns)
1x King goblin
1x Red seal ale
1x Brooklyn IPA
1x Black isle pale ale
1x Nils oscar IPA
Och sist men inte minst några fulöl ala spendrups export 5.9or :D
Jag var delvis ironisk, föredrar dock fortfarande sprit framför öl om man ska "festa", tycker öl passar bättre till varma sommarkvällar om man grillar eller något :)
Ja jag är ett år äldre. Tror knappast deras erfarenhet är fullbordad även om den med största sannolikhet är större än min, erfarenhet får man ju mer hela tiden.
ren jävla jäger is tha shit, jävlar de vvart nog nån för mycket..
Inge fyllesnack här tack! ;)
Tjenare.Finns det några goda blandningar till Cider?,Vet inte riktigt vad det är förstorts cider som man kommer att få men tror att det är 7.0 iallfall:).
Har du aldrig druckit förut?
Om du inte har det kanske du inte ska ta 7.0%. Är ganska starkt och risker finns att du inte tycker det är gott.
Kolla om du kan få tag på svagare cider, typ 4,5%.
Och sen så är det bara att dricka, man behöver inte blanda ut. Fast om du bara får tag på 7.0% så kan du ju köpa typ alkoholfri cider i samma smak och blanda ut men det lär ju inte vara nått vidare gott det heller.
mackan663, som buddha säger, om du aldrig druckit förut så kan du tagga ner på procenten lite, 6-7 st 4,5% lär få dig full så det räcker om du inte är en tjockis
Ett litet tips till er som inte vill lägga ut så mycket pengar :)
låter galet sliskigt :P
Någon som druckit Stolichnaya? Letar efter nån vodka som man faktiskt kan kalla för drickbar, haha. Nä men vill egentligen testa lite olika märken..
http://www.systembolaget.se/Sok-dryc...archquery%252c
Har druckit lite hit o dit. brukar ibland dricka 4.5 men han som vi ska köpa av han har bara 7.0. vet att dom brukar vara goda dom första klunkarna , men man vänjer sig.
Här lite stor av mig ^^ men Blev ju inte full på ca 6 st 4.5 Turborg innan så...
Hur är Samuel Adams Boston Ale?
ska göra lite cider efter detta receptet: http://www.angelfire.com/ab7/cider/cider.html får de hur det blir :D