missade att jag skulle ha sovmorgon idag. 2 timmar för tidigt i skolan.
men jag är inte ensam ;)
Utskriftsvy
missade att jag skulle ha sovmorgon idag. 2 timmar för tidigt i skolan.
men jag är inte ensam ;)
fick reda på i morse att alla nior skulle till stockholm imorn på något studiebesök på svt, taggade som fan men sen på eftermiddagen fick vi reda på att det inte blev något för svt trodde inte det skulle bli så dyrt med bussarna :(
Har bara svets imorrn, typ 4 timmar..
skulle starta min neos efter att jag byt vev så kickar jag någrra gånger så startar den men misständer så utav helvete så jag stänger av den kickar lite till och då jävlar baktänder den så hela moppen drar iväg bakåt rakt in i ett träd då tar jag upp moppen å då lossnar svänghjulet å flyger åt helvete och krossar krysskilen och allt påvägen :D :D :D
Matteprov imorgon och man ligger ju jätte bra till genom att man pluggat ordentligt...
Jävla läs projekt i skolan..
en idiot i min klass som tror att hans drac som är ur pluggad och går i 104 km/h tog med den till skolan idag och kapade avgas röret precis vid kröken för han sa att det skulle gå snabbare, han skulle "toppa" den när han åkte hem så han kunde berätta hur mycket fortare den skulle gå. han gissa på ca 20 km/h mer xD
hahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahhaha alltid dessa jävla drac fuckon blire tk för han snart eller hahah ? :P
min enda lektion idag ,började 10,45,vaknade 11,00 så sket jag i de, skulle få reda på om jag fick byta linje idag, få nog reda på de imorn då:huhu:
:huhu:
http://www.youtube.com/watch?v=yrctMvIWpG0
gillar "mjölka tjuren":P
Råkat köra utan kylarvatten i dracen, nu vägrar den starta :(
Nån som vet felet?
niiice eller hur :P
nån randombrud rinde upp min flickvän och snacka en massa skit till henne om mig, så nu är man singel. aldrig träffat personen förr och inte min flcikvän iheller. :whops: fail