www.skoterdelen.com
Utskriftsvy
Mår illa och har ont i magen...:(
Steam jävlas, står "ingen anslutning", har visst anslutning, samt black ops kan ja inte spela multipleyer för det går i "offline" läge ,någon som har en aning om vad felet kan vara? hittade inte på google
Domaren i DIF-Hv. Så jävla sämst så det finns inte, brutalt jävla äckligt kass så man Fucking spyr av att tänka på den där jävla tattaren.
Dagens Skämt till mig ( FAIL )
har köpt en Iphone 4. Jag hade på plasten( skyddet) man får ibörjan som sitter på displayen och på baksidan för att undvika fet fläckar på displayen. När jag väl fått hem kortet och haft det ett par dagar ( 3) ungefär så börjar kortet funka ( aktiverat ) då jag hade comviq innan ( nu är det Halebop).
Jag ska ringa hem och säga att jag är på väg hem, men när jag ringde upp så hörde jag inga signaler eller något. Där av gick jag dit jag köpte telefonen och fråga vad som skulle kunna vara felet, det första han säger bakom disken var:
- Du kanske ska ta bort den första display skyddet då den täcker "högtalaren". När jag tog bort den och ringde så hörde jag faktiskt hur signalerna kom fram. Vart lite pinsamt då typ alla i den affären kolla på mig
Att den lokala ´´gangster´´ 94an försökte sälja yasuni R o yasuni c16 till hans original aerox, han sa att den skulle gå skitbra -.- lyckligtvis kom min kompis o frågade mig om råd innan affären -.-
Djurgården, lyckas fan inte få in pucken i mål trots alla skott! HV !
Kylan är dagens fail, i morse tror jag inte många ville gå upp ur sängen. :(
16grader kallt:(
Och vi ligger på -13°C just nu.
http://www.moppenet.nu/images/imported/2010/12/5.jpg
Jävligt kallt för att vara mälardalen vid denna tid.
Har varit eller ska vara kring -32 en bitt uppåt typ i fjällen^^
fått punka på moppen...;)
Fail eller Win ta det dom ni vill.. Men poliskontroll på väg till verkstaden och fick mig en tillsägelse då jag körde med sommardäck men var ju trots allt på väg för att byta så dom släppte mig :) (tvungen att visa upp kvitto på tid)
Köpte forza 2 för 89 kr på pccity.se för 3 dagar sen. Kollar nu och det står typ att man inte betalt. Kollar så det är i lager och ser att dom höjt priset till 159
Lovar att dom ska försöka lura en på pengar och kräva 159 -.- 0/5 burgare till det stället!