Är ju fan dåligt väder varje dag.
Så jävla fail.
Sommaren var heller inget bra väder:(
Utskriftsvy
Min värld är uppochner ..
Jävla fitt***bajshelvetes gash ..
Vädret, fy helvete. På vissa ställen längs vägen till skolan var det säkert 3-4 dm vatten, skvätte fint när bilarna körde full fart :huhu:
något som irriterat mitt öga sen tidigt i morse och har kollat men ser inget som kan störa skit irriterande!!! :(
Bilen jag fick arbeta med i skolan idag.
Började med att jag skulle plocka av en bärarm och byta en bussning, sen fick jag reda på att de skulle bytas 3 stag runt om på bilen, och när de var klart så sa lärarn att jag skulle byta bromsslangarna i fram med..:doh:
De lät som att jag skulle byta en bussning, men de blev lite mer..
3 reklamer @ spotify på rad, vafaan :(
1# Lampan sluta funka på moppen förut -.- bytt två lampor senaste veckan...
2# Tyska helvettes läxa :(
Edit: NGT ÄR FEL!
http://solutionproblem.files.wordpre...in-obvious.jpg
Nej det var inte ens kul..
Ont: Skurit upp högra lillfingret, och mosade de andra när jag gjorde nåt med bilen..
win att man är hemma från skolan
men fail att man måste göra en uppgift om betong och hittar fan ingen information om skiten :)
Farsan blev påkörd i Göteborg för en timma sen. :(
Han har allvarliga nackskador och huvudvärk :nooo:
Fast han hade tur som satt i bilen och inte gick.
Årets sämta dag! ÄR sånna jordgetingar som bor i skogen farliga? Blev biten av 7 stycken! Alltså inte vanliga getingar utan dom som är större
är fortfarande sjukt :( virus eller nått skit vid ögat sa läkaren det är helt rött.... :(
Va ute och körde i skogen med crossglas ögonen av så kör runt ett tag sen kommer det cirka 6-8 fucking jordgetingar eller fan dom heter iaf dom som bor i skogen och är mycket större än dom vanliga geting så det flyger in typ 3-4 stycken i min hälm så får panik och försöker ta av mig hjälmen och har alltå ingen kontroll över moppen så flyger rakt in i ett träd så hela fitt styret och kopplingshandtaget går av sen springer jag ifrån moppen och sen ser jag att typ 5-7stycken har bitit fast sig på mina byxor så slår av dom med handskarna och sen efter 2min så får jag jävligt ont i huvudet,armarna,benen FUCK MY LIFE!:(