Tror du de gör allt det för att medvetet norpa åt sig 70 extra kronor av en liten moppepojk?
Utskriftsvy
Klappjakt imorgon -.-
Kliver av bussen hemma, ser att de är ett paket i brevlådan, tar det och går hem och är skitglad över att Shift kom idag.
Sliter upp paketet, men de låg inget spel där i, bara nån jävla skiva..
Då insåg jag att paketet var från ginza och inte cdon som jag trodde att de va.:(
fail som fan att det är as-kallt ute, och oftast snöar och jag måste gå ca. 30 minuter till skolan typ jämt:sad:
jaja självklart
Känns, men är inte, Kylan här uppe är mer "bitande kyla" dock.
bot?
och även om jag inte nu ser fiddyponkens kommentar så antar jag att han kom med någon tuff spydig kommentar eller något. snälla fiddy sluta häng här om du ska försöka vara tuff eller något med dina kommentarer.
Vaknade sent, hade glömt ställa klockan.. Missade 1 prov och en redovisning, smidigt! :(
Cisco lektion i 1 ½ timme nu...
Fattar ingenting :(
Jävla msn som bara stängs av hela tiden.. Går inte att vara inne längre än någon minut innan det slutar fungera. Någon med samma problem eller haft?
Youtube funkar inte för mig. Klippen startar ej xD
Min uppkoppling och youtube fungerar aldrig. Man får vänta 100 år innan den buffrat upp...
- till kylan också. Allt utanför sängen är kallt.
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=23318
hmmm många p12?
Findus kycklingpanna är fan som rent laxeringsmedel:wub: Åt en halv påse å fick sitt på toa i 45 min:sad:
Att jag inte har något planerat för kvällen... :(
Kissie :ninja:
har 2 st dosor här hemma, en där jag slänger i begagnat och en med nya såklart..kom upp här nu o skulle ta en eftermaten snus och fick upp fel dosa, alltså med en begagnad.. Fyfan vilken tur att man har luktsinne alltså!
90% av svenskarna.
Denna dag typ... de mesta har vart fail idag :)
Är det Fail att höra mor stöna innifrån sovrummet? Hörde en telefon ringa så jag tänkte säga till dom, dom verkade inte vakna. Trodde inte det var sant först, men lyckades fråga om dom hörde varpå Pappa svarade Ja sen gick jag in på rummet.
Nu sitter jag här och spelar hög musik, hoppas dom hör det väl.