Hela jäkla kvällen/natten :wub: Bästa nyår ever!
Utskriftsvy
Hela jäkla kvällen/natten :wub: Bästa nyår ever!
Råkade skriva "god jul" till en tjej istället för gott nytt år :(
edit: OJJ, fel tråd... men ändå
Hittade en fin tusenlapp inatt när man gick runt å sköt raketer och så köpte man några battery drinkar med den då!^^ God fortsättning allihopa!
nu har man bränt upp raketer för cirka 2k, de var de värt (även ifall de inte var jag som betala):ninja:
Win är väl festen idag/igår :wub:
Riktigt lyckat nyår! Först trerättersmiddag med oxfilé, hasselbakspotatis (stavning?) ett par glas med skumpa till maten, pannacotta till efterrätt :wub: Sedan fest hos en polare, sen drog vi in till stan och träffade massa skönt folk vid 12-slaget!
Att jag hittade ett till cigg paket i jackfickan när jag letade :P
Vet inte om jag ska skriva i win eller failtråden men nu blir det här.
Hursomhelst, på nyår så var farsan på en fest och kom hem efter kl 5 då jag somnade. Win för honom då han orkar hålla igång när han är 61 år :D
Strax blir det lite mer julklappar + Kalkon till käk :wub: Senare blir det lan @ my place ;)
Haha, vet inte om det är win eller enorm fail, men jag var vaken till klockan 7 imorse och kollade lite på en pokemon film som gick på tv :P Pokemon känns ändå lite kult :boxing:
The experiment, filmen är sjukt bra!
Frölunda vann igen! Var otroligt piss efter torsken mot Timrå i torsdags..
Dagens win är lätt att man åker upp till Arvidsjaur över några dar :wub:
Well, fars hus för mig själv och brorsan i en vecka...
Jacuzzi
Bio med utfällbara soffor/fåtöljer
Massa mat
Och systemet ligger inom gångavstånd.
Mår rätt bra just nu.
Åker till Egypten inatt.
Kebab + Red Bull Cola = WiN
Att en poliskvinna från Amsterdam ringde om att de hittat mitt pass på gatan, Fail var väl att de var Redlight District
Lanet hos mig inatt blev lyckat som fan! Ikväll väntar fest hos en polare :drunk:
Morsan kom precis hem med lite medicin till mig, gott. :)
Vill bli av med denna sjukan nu!
Införskaffat logitech z-5500 :wub:
Fick min basementality tröja idag, han var även snel o skickade med en skiva med lite raaaaaaap å sånt gott! Dock var failen att det var fruit of loom tröja, 2xl bevisade sig vara som L..