ctrl+alt+delete -> Aktivitetshanteraren -> livet.exe -> avsluta process...
Utskriftsvy
ctrl+alt+delete -> Aktivitetshanteraren -> livet.exe -> avsluta process...
Skulle byta skivor och belägg på bilen..
Först hittade jag inte rätt verktyg, men efter ett tag så gjorde jag det och kunde börja lossa hållaren.
Tog sen bort beläggen och packade upp dom nya och insåg att det var helt fel..
Satte tillbaka dom gamla och började försöka få loss skivan istället.
Efter ett tag släpper den och så ska jag dit med den nya, men när jag jämför skivorna ser jag att den nya är mycket djupare..
Så nu sitter att de gamla på plats igen..:doh:
Han är bannad i 2 veckor *tjoho*
http://www.aftonbladet.se/debatt/kro...cle13626336.ab
brats......, vad mer behöver sägas?
Min klasskompis får helt klart dagens fail, vilken pajas! :doh:
Klart som fan du gjorde eftersom du skrev som du gjorde :doh:
ONT: FUUUUUUUUUUCK MYYYYYYYYY LIIIIIIIIIIIIIIIFEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag och några polare skulle precis beställa biljetter till Skrillexkonserten, ALLT ÄR SLUTSÅLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitt liv är slut....... kommer dem inte med en till konsert så dör jag.
Både morsan å syrran är alltid arg på mig:(
Allt är tydligen mitt fel:huhu:
Dagens fail är ju att dom startat en "razzia" i partille där jag bor, dom har hyrt in två mc snutar, en enduro. Det är civilpoliser, vanliga poliser och til och med en helikopter med. Vafan, såg tre stycken som blev tagna på två min. Jag.stuntar@mnf blev tagen av en mc polis och en vanlig på sin kompis xps som gör runt 120. Han fick åka snutbil hem och 1500kr böter. En fyrhuling som sladdade runt, som även sladdade runt efter snuten snackat med han. Och en original moppe som blev tagen av en civilpolis ibörjan på en lång raksträcka. Allt detta såg jag när jag stog på ett och samma ställe. Tur att moppen inte funkar just nu när detta händer. Jag.stuntar sa att polisen skulle hålla på med detta i ungefär en månad :/
Hittar aldrig någon ful A-traktor för runt 15k.. har inte råd med en dyrare om jag inte kan få ut lite av far min ;)
har vart många klagomål på moppar här plus att i fredags var det en svart kille som snodde en moppe av en kompis kompis. Han sa "ge mig moppen annars dödar jag dig" hah lol och en fiddy som blivit stulen den senaste veckan. mycket körande med fyrhjulingar och trimmade moppar.
Är verkligen ingen attentionwhore, utan jag "skriver av mig" på mitt sätt så att säga. Hädanefter ska jag försöka skriva mina meddelanden så att jag får in allt, utan vidare diskution. :)
Vi är olika individer som uppfattar och tolkar meningar olika, sen om du blir uppretad av hur jag skriver, ignorera det. :)
hel kaoz dag, först skulle vi av tåget, då var dörren paj, så vi springer till nästa och börjar klicka men det öppnas inte... så kommer en sur jävla kärring till konduktör och säger att vi får hoppa av vid nästa station... så när vi hoppar av där ser vi ett tåg som går till hallsberg, vi skulle vara i laxå, laxå är mellan där vi var och hallsberg, men vi tänkte äsch kör på det, så springer som idioter och hitter hoppa på tåget precis innan dörrarna stängs, sen åker vi tillbaka till hallsberg, dock trodde min polare att det inte skulle stanna i hallsberg så han var skit stressig... Då måste vi komma till skolan, då ringer polarn sin farsa som kommer och hämtar oss och skjutsar oss dit, helt sjukt, vi var bara 1 timme försenade, sen det roliga var att det stod en traktor utanför, så tänker vi inte mer på det förän läraren berättade att en annan kille i klassen missa bussen och fick åka traktorn (äkta traktor, ingen epa)... sen var vi förbi en sväng till örebro för att hämnta ett avgas krök som ktm_danielsson @ mnf skulle ha urpluggat, och han släpar oss över halva örebro och säger hela tiden.. det är "bara" runt hörnet... ganska turbolent dag må jag säga..
Sitter och stör mig som fan på micen på mitt nya headset då den satt väldigt dumt till att slösurfa och ha huvudet bakåtlutat. Nu precis insåg jag att, jag kan flytta upp micen istället (ni vet, inte vid munnen utan sätta den rakt upp typ längst med headsetet) då jag inte har pratat skype på ca 2 timmar. :doh:
Haha, min morsa flippar sönder över att jag var på fest hos en polare där han vi var hos hade sönder en grannes kamera, vilket de blev galet sura över, även fast de fick en ny av honom... Tydligen är jag inblandad i det bara för att jag var där, även fast jag satt inne medans det hände ute. :doh:
Vart på teater mellan 18.30 tills nyss ungefär -.- och får bara 1 lektions kompensation
Somna klockan typ halv 5 o vakna ca 8, snacka om att man är klarvaken atm alltså...
2 fail på 1 minut, lyckat?
För satt jag o lödde, då råkade jag gå emot lödstiftet på lödkolven.
Jag såg inte att det va kvar lite lödtenn på stiftet då, pga att jag brände mig så ryckte jag till.
Då skvätter det resterande lödtennet från siftet och träffar mig på foten.
Så nu har jag ont på både handen och foten. :nooo:
Fuck TS! Köpte ett helt nytt Gianelli 2t och fick inte med någon adapter så nu mailade jag dom och sa det så sa dom oj vi glömde det, förlåt vi skickar det på måndag och det kommer kosta 230kr! FML man ska fan få med :(
Vår lärare kan verkligen inte lära ut. Hon läser rakt av ur boken, vet inte hur word fungerar och vi får i princip lära henne. Vi har Information & Layout f.ö. så att ni vet vad jag pratar om. Det är helt sjukt.
Polisen jagde mig idag. Så körde upp mot skolan (där jag går) Sedan in på cykelväg.
Tror mina klasskompisar undrarde varför jag körde som en idiot där:huhu:
Det som var fail:(
Sparkade mig själv på fingret och stukade det rejält.. :doh:
Den som ska från motala till örebro, säg till, en polare tog fel tåg...
fyfan vad jag hatar hallandstrafiken (busslinjen) Inte nog med att folk körde drygt som fan så man blev galen påväg hem. Var en busshållsplats typ där jag skulle svänga av, förvisso 40 väg så hade skyldighet att släppa fram bussjäveln. Men han började svänga ut när jag låg precis snett bakom, jävla idiotjävel. Jag som hade fått skit om jag smällt med honom oxå